Việc làm RỒNG Á CHÂU

Cập nhật 06/12/2024 09:47
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH GIAO NHẬN THƯƠNG MẠI RỒNG Á CHÂU
SALES COORDINATOR/ SALES OFFICER
RỒNG Á CHÂU
50 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Report to Sales Manager

Company Overview: We are a leading manufacturer and exporter specializing in high-quality furniture, handicraft storage and décor ceramic, serving international retail customers. Our commitment to excellence in design, quality and customer satisfaction drives everything we do.

Position Overview: As a Sales Coordinator, you will play a pivotal role in our sales operations, acting as the bridge between our customers and our production team. You will be responsible for managing sample requests, tracking production statuses, and ensuring seamless communication with customers throughout the entire
order process. Additionally, you will support our Account Managers and be entrusted with tasks that
contribute to the smooth execution of customer orders.

Key Responsibilities:

  • Sample and Production Management:
    • Request and follow up on sample quality and schedule, and send samples to customers.
    • Prepare samples for customer testing and ensure all necessary documentation is in place.
    • Coordinate pre-production meetings, ensuring customer requirements are clearly
      communicated to all relevant departments.
    • Request mass production based on customer orders and follow up production schedules to
      ensure deadlines are met.
  • Customer Communication and Support:
    • Maintain daily communication with customers regarding sample and order statuses.
    • Follow up with relevant departments to address and resolve customer complaints.
    • Key in customer forms and necessary paperwork accurately and promptly.
    • Alert the Sales Manager immediately if there are risks related to timelines, quality,
      or budget that could impact customer satisfaction.
  • Sales and Administrative Support:
    • Assist Account Managers in preparing researches, quotations, presentations, photo offers, and meeting materials.
    • Develop the capability to manage and nurture customer accounts independently, acting as a key point of contact for select accounts.
    • Ensure that the sample area is neat, organized, and tidy at all times.
    • Complete reports and other administrative tasks as requested by the Sales Manager.

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications:

  • Proven experience in a sales coordination or customer service role, preferably in furniture, handicraft
    or home décor industries.
  • Strong organizational skills with the ability to manage multiple tasks concurrently.
  • Excellent verbal and written communication skills in English.
  •  Proficiency in MS Office Suite and ERP software
  • Ability to thrive in a fast-paced environment and adapt to changing priorities.
  • A proactive approach to problem-solving and a commitment to customer satisfaction.
  • Bachelor’s degree in International Business Administration, Marketing, or a related field preferred.
  • Recent graduates or candidates with over 2 years of experience in a similar position.

Địa điểm làm việc

Bình Dương
Thửa đất số 173, tờ bản đồ số B4, Khu Phố Bình Phước B, Phường Bình Chuẩn, Thành phố Thuận An, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH GIAO NHẬN THƯƠNG MẠI RỒNG Á CHÂU
RỒNG Á CHÂU Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
273B Tôn Đản, Phường 15, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • Asia Dragon là một công ty thuộc ngành Giao nhận -  Vận Tải được thành lập vào năm 2009. Chuyên dịch vụ khai báo thủ tục hải quan, vận chuyển quốc tế và nội địa đa phương thức.
  • Với đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm nhiều năm trong lĩnh vực giao nhận, được phân bổ tại các nhà máy, cảng biển, sân bay và vùng trọng điểm các khu công nghiệp Đồng Nai, Bình Dương, Bình Phước...thực hiện công việc giao nhận, thủ tục khai báo hải quan thuộc nhiều loại hình xuất nhập khẩu kinh doanh, gia công, sản xuất xuất khẩu, phi mậu dịch….
  • Phương châm " lợi ích của khách hàng là nhiệm vụ của chúng tôi ", Asia Dragon luôn cố gắng mang lại cho Quý khách hàng sự an tâm, tin tưởng với nghiệp vụ và cách làm việc chuyên nghiệp, luôn lắng nghe những ý kiến đóng góp đầy thiện chí, cũng như những lời phê bình nghiêm túc để chúng tôi nâng cao chất lượng phục vụ, nâng cao sức cạnh tranh, để mang lại sự phục vụ tốt nhất đến Quý khách hàng.

Những nghề phổ biến tại RỒNG Á CHÂU

Bạn làm việc tại RỒNG Á CHÂU? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo RỒNG Á CHÂU

RỒNG Á CHÂU

Click để đánh giá