- Process supplier invoices, cheque requests and expense claims into the accounts payable system on a timely basis after ensuring: *All invoices have been appropriately approved in accordance with the hotel's purchasing policies and procedures; * An approved purchase order is attached where required; * Supporting documentation confirming the delivery of goods (if applicable) and services from suppliers has been adequately completed; and * An appropriate general ledger account has been nominated. - Liaise with external suppliers and internal claimants to achieve compliance with systems, procedures and processes. - Follow-up and clear on a timely basis, outstanding supplier invoices awaiting authorization. - Process cheque runs / EFT batches on a timely basis to ensure creditors are paid in accordance with credit terms and to take advantage of available discounts in line with Starwood policies and procedures. - Maintain manual cheque or e-banking batch log at all times and present to Financial Controller for signature with each cheque run. - Ensure all supplier invoices are stamped "paid" after payment has been processed. - Assist Accountant with performing month end accruals for any unprocessed invoices at month end. - Reconcile supplier statements monthly with hotel records and follow up on any discrepancies. - Maintain an effective filing system for paid and unpaid supplier invoices.
Yêu cầu công việc
- University degree - Strong Microsoft Excel skills - At least 2 years of experience working in the same position. - Good command of English (Spoken and written).
Quyền lợi được hưởng
- 02 months of probation with full salary and social insurance; - 24/24 Accident Insurance included during the working time at the hotel; - Eligible to receive 100% service charge from the second month of working; - Attractive remuneration package and 13th month salary - Local and International training course; - Uniform and duty meal provided by hotel; - Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies; - Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
273B Tôn Đản, Phường 15, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Asia Dragon là một công ty thuộc ngành Giao nhận - Vận Tải được thành lập vào năm 2009. Chuyên dịch vụ khai báo thủ tục hải quan, vận chuyển quốc tế và nội địa đa phương thức.
Với đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm nhiều năm trong lĩnh vực giao nhận, được phân bổ tại các nhà máy, cảng biển, sân bay và vùng trọng điểm các khu công nghiệp Đồng Nai, Bình Dương, Bình Phước...thực hiện công việc giao nhận, thủ tục khai báo hải quan thuộc nhiều loại hình xuất nhập khẩu kinh doanh, gia công, sản xuất xuất khẩu, phi mậu dịch….
Phương châm " lợi ích của khách hàng là nhiệm vụ của chúng tôi ", Asia Dragon luôn cố gắng mang lại cho Quý khách hàng sự an tâm, tin tưởng với nghiệp vụ và cách làm việc chuyên nghiệp, luôn lắng nghe những ý kiến đóng góp đầy thiện chí, cũng như những lời phê bình nghiêm túc để chúng tôi nâng cao chất lượng phục vụ, nâng cao sức cạnh tranh, để mang lại sự phục vụ tốt nhất đến Quý khách hàng.