Gear Inc. is seeking a QA (Quality Analyst) Specialist for our Moderation teams on a full time basis. The ideal candidate will play a crucial role in ensuring the implementation and efficiency of quality.
Responsibility
- Conduct daily monitoring, reviews and assessments, prepare documentation, measure quality performance;
- Review track and manage the implementation & efficiency of all quality monitoring procedures and inspection systems;
- Conduct reviews of individual/team capability to ensure quality performance met targets;
- Review client claims and non-compliance issues;
- Conduct data analysis to identify areas for improvement;
- Identify and implement best practice appropriate and applicable to improving overall quality;
- Develop, recommend and monitor corrective & preventive actions;
- Evaluate and audit team quality including both internal and external reports;
- Check and validate findings, implement appropriate corrective actions;
- Maintain standards and performance quality for all services provided.
Key skills and experience
- Vietnamese local; proficiency in English 4 skills (C1 CEFR level);
- Strong communication skills (verbal and written);
- Personal traits and self-management skills are required to manage unique risks and a fast-paced work environment within the Content Moderation industry;
- Prior experience or skills related to data analysis, root cause analysis and coaching delivery are preferable; Be detail-oriented with strong analytical skills;
- Proficient skills with Google platform (Google Sheets, Google Docs, Google Slide) and other similar platforms;
- Willing to handle multi-projects;
- Willing to work on flexible shift timings, including weekends, night shifts and public holidays (including New Year, Lunar New Year, Independence Day, etc.), and render overtime per business need;
- Works independently with minimal supervision;
- Assist in training as needed;
- Team player and has excellent interpersonal skills;
- Candidates must be able to effectively manage exposure to highly sensitive and potentially harmful content;
- Having experience in the BPO industry (Content Moderation) is a plus.
Requirement
- No corrective actions received in the previous job;
- Proficient at detecting patterns, observing and interpreting data, integrating new information and decisions based on data-oriented.
Benefits
1. Salary and Benefits
- Attractive salary, night shift allowance and annual salary review;
- Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
- Extra bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a very cute baby box for staff who are going to welcome a new baby angel to the world;
- Annual health check, annual flu vaccination;
- Summer vacation (Paid days off and bonus);
- Paid leave (12 days/year).
2. Working Environment
- 5 shifts per week amounting to 40 hours (Monday-Sunday), arranged by the company;
- International, fun, and professional working environment: Working closely with both experienced Vietnamese, foreign experts and managers to promote services all over the world;
- An open and honest culture where people are valued, treated fairly and trusted and empowered;
- Modern hardware (Laptop and other equipments provided);
- Free drinks (coffee, tea, etc.);
- Nap room for a quick rest;
- Training and career development opportunities: Continuous and professional training to fully develop your potential.
All interested candidates are welcome to apply. Please send your English resume expressing your interest to us. Kindly note that due to the high volume of applications we receive, only shortlisted candidates will be contacted by our HR team.
Grab là ứng dụng đặt xe tiện lợi được yêu chuộng nhất Đông Nam Á với mục đích mang đến cho người dùng các dịch vụ vận chuyển nhanh chóng, bằng cách kết nối hơn 10 triệu hành khách với 185,000 tài xế trong khắp khu vực.
Ứng dụng của Grab cung cấp 5 loại hình dịch vụ vận chuyển bao gồm taxi, xe hơi riêng, xe ôm và giao hàng trên khắp Singapore, Malaysia, Thailand, Philippines, Việt Nam và Indonesia.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ BHXH, BHYT
- Được đóng bảo hiểm PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao(CLB)
- Party cuối năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2014, Grab ra mắt dịch vụ gọi xe kéo theo mô hình "GrabTaxi" tại Việt Nam, bắt đầu cung cấp dịch vụ gọi xe qua ứng dụng điện thoại di động.
- Năm 2015, Grab mở rộng hoạt động tại thành phố Hồ Chí Minh.
- Năm 2017, Grab mua lại Uber tại khu vực Đông Nam Á, gồm cả Việt Nam, trở thành nhà cung cấp dịch vụ gọi xe hàng đầu tại thị trường Việt Nam.
- Năm 2018, Grab mở rộng dịch vụ "GrabFood" vào tháng 6, đưa vào hoạt động cung cấp đồ ăn đến tận nhà cho khách hàng.
- Năm 2020, Grab khai trương Grab Ventures Velocity tại TP.HCM, là trung tâm khởi nghiệp công nghệ với mục tiêu hỗ trợ và đẩy mạnh phát triển các công ty mới trong lĩnh vực công nghệ và dịch vụ di động.
- Năm 2021, Grab công bố kế hoạch IPO (Initial Public Offering) để niêm yết trên Sàn giao dịch chứng khoán Mỹ Nasdaq, trở thành một công ty niêm yết công khai.
- Hiện tại, Grab tiếp tục mở rộng hoạt động không chỉ trong lĩnh vực gọi xe, mà còn tập trung vào các dịch vụ khác như giao hàng, dịch vụ thanh toán di động, giao thông thông minh và các giải pháp công nghệ khác.
Mission
Sứ mệnh của Grab là đưa Đông Nam Á tiến về phía trước bằng cách tạo ra thêm nhiều cơ hội kinh tế cho tất cả mọi người
Review GRAB
Nơi làm việc năng động và thân thiện(GL)
Tốt(GL)
Môi trường làm việc khá ok(RV)