Mô tả công việc
- Recruitment
- Personnel evaluation
- Update and control JD of staff
- Attendance checking, salary calculation and other jobs related to salary, bonus, and retirement benefits
- In charge of social insurance and health insurance for staff
- Conduct orientation training for new employees.
- Other job allocated by managers
2. Admin job
- Purchase stationery and office supplies
- Monitor the admin contract (electricity, and water contract…)
- Assist in company event organization
- Ensure environmental related works, and work with authorities when necessary
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary.
- Service charge
- Meal allowance at the restaurant.
- Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance as Labor Law legislation.
- 12 annual leave per year.
- Restaurant discounts at our locations.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree on relating fields.
- 2 year-experience on HR & Admin position of Hospitality Industry.
- Good knowledge on labor regulation, compensation and benefits for employees.
- Good at English and MS office.
- Well-presented and professional appearance
- Strong communication and interpersonal skills
- Detail-oriented and organized
- Ability to handle confidential information with discretion
- Strong problem-solving skills
- Ability to work under pressure and meet deadlines
Yêu cầu hồ sơ
CV
Công ty TNHH IGEA VIỆT NAM đánh dấu sự có mặt vào năm Tháng 7 năm 2015. Là một trong những nhà sản xuất chuyên nghiệp hàng đầu tham gia vào sản xuất nghiên cứu , phát triển và cung cấp sản phẩm nội thất văn phòng, khách sạn và gia đình … được đánh giá cao nhất tại thị trường nội thất Việt Nam.
Từ ý tưởng đem sản phẩm mới lạ và tinh tế của IGA đến mọi gia đình Việt. Nôi thất IGA đã được sự tin cậy và đánh giá cao của người tiêu dùng và đối tác trong,ngoài nước hiện nay.