1. Planning
- Plan and work with CM/GCM for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re-sales;
- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;
2. New sales management
- Weekly and monthly sales and re-sales planning;
- Monitor sales and re-sales performance daily;
- Monitor conversion rate (visitors - placement tests- sales) daily;
- Follow up bookings daily;
- Review sales and re-sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);
- Co-operate with other training centres to maximize sales and re-sales for the company;
- Monitor telesales activities at centre;
3. Customer satisfaction
+ Customer service
- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;
- Handle customers' feedbacks/complaints;
- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;
- Verify special offer or discounts;
- Propose events, activities for centre when necessary;
- Support in events organized/planned by the company;
+ Coaching and training
- Conduct Workshop/Training for sales and care team;
- Sales and Care Development;
4. Centre Operation
- Observe/monitor to make sure EP's performance is accurate and professional;
- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
- Arrange staff working schedule;
5. School contract
- Visit school to build relationship;
- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;
- Follow up payment at school;
6. Marketing
+ Local MRK
- Prepare and organize all local marketing event at centre;
+ ELT activities
- Support all ELT activities at centre;
7. Reporting
- Complete reports: weekly, monthly or as required;
- Verify weekly monthly new sales and re-sales report;
- Verify Non-standard Working Hours Report;
- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any "Outstanding Payment" cases;
- Corporate report;
- Verify weekly and monthly ILA account report;
8. CM/GCM Delegation
- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;
- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;
- Work with HO departments and training centres, when necessary;
- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;
9. Account management
- Assign account to EP;
- Monitor all account at the centre to ensure good service;
- Manage account lost of each EP;
- Transfer account on time if any issue happened.Yêu Cầu Công Việc
1. Qualifications
- University degree, major in English;
- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;
- Experience in supervision position;
2. Skills
- Good leadership and management skills;
- Good analysis & problem solving skill;
- Be able to well manage and organise the job;
- Be careful and details;
- Training, delegation & coaching skill;
- Basic knowledge in finance;
3. Language
- Good communication skills both in English and Vietnamese;
4. Computer
- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);
5. Other requirements
- Be able to work on shift;
- Be able to travel to another centre as request.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Trung tâm Anh ngữ ILA có hơn 25 năm kinh nghiệm đào tạo tiếng Anh cao cấp tại Việt Nam. Chúng tôi chú trọng tới sự phát triển toàn diện của học sinh thông qua tối ưu hóa lộ trình học tập và trau dồi đồng thời các kỹ năng quan trọng của thời đại. Ngày nay, ILA Việt Nam tự hào là đơn vị hàng đầu cả nước về đào tạo Anh ngữ cũng như các giải pháp và dịch vụ giáo dục mở rộng khác.
ILA kiến tạo các trải nghiệm giáo dục đa dạng, được cá nhân hóa, nơi mọi học sinh đều được tôn trọng sự khác biệt, tự tin thể hiện tiếng nói riêng và không ngừng khám phá bản thân trên hành trình học tập trọn đời.
Trở thành người dẫn đầu trong lĩnh vực giáo dục và đào tạo với cam kết mang đến những trải nghiệm học tập quý giá, nhằm giúp học viên khám phá bản thân, thay đổi tầm nhìn và đạt được những thành công trong cuộc sống.
Tất cả các trung tâm đào tạo của ILA luôn duy trì các tiêu chuẩn cao, chuyên nghiệp trong tác phong giao tiếp với học viên, phụ huynh, khách hàng, nhân viên và công chúng. Chúng tôi luôn tuân thủ những quy trình giấy tờ rõ ràng và đầy đủ khi giải quyết các vấn đề than phiền cũng như khúc mắc của học viên.
Đội ngũ ILA:
- Tận Tâm: tất cả về dạy và học, với tiêu chuẩn và cam kết cao độ.
- Nhiệt Huyết: đầy sáng tạo và chú trọng vào những khả năng cùng tương lai.
- Quốc Tế: trong tiêu chuẩn và tầm nhìn. Chúng tôi có tiêu chuẩn và độ tin cậy cao, với quy trình cùng cơ sở vật chất đạt chất lượng quốc tế.
- Thân Thiện: chú trọng xây dựng mối quan hệ với các đối tác, các phụ huynh, học sinh một cách thân thiện, nhân văn.
- Năng Động: luôn luôn cải tiến, mở rộng và dẫn đầu, với những trực giác nhanh nhạy về sự phát triển và nguồn năng lượng thể hiện sự năng động của nền kinh tế và con người Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng BHXH, BHYT theo bộ luật lao động
- Bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch
- Party
- Hoạt động thể dục thể thao
Lịch sử thành lập
-
CÔNG TY TNHH ILA VIỆT NAM được thành lập năm 2017
Mission
ILA cam kết trao quyền cho mỗi học sinh phát huy tối đa tiềm năng để biết nắm bắt mọi cơ hội, tìm thấy mục đích sống của bản thân và tự tin chinh phục mọi ước mơ phía trước. ILA đồng hành cùng học sinh vượt qua mọi giới hạn, bền bỉ tôi luyện bản thân để kiến tạo tương lai, định nghĩa thành công riêng và tự hào bước ra thế giới với phiên bản tốt nhất của chính mình.
Review Trung tâm Anh ngữ ILA
Sếp thân thiện, biết bênh nhân viên (RV)
Phù hợp cho các bạn sinh viên đi làm thêm vì môi trường tốt (IT)
Môi trường làm việc tốt, nhưng họp nhiều (IT)