Relationship management (40%)
- Building and maintaining relationships with clients and key personnel within customer companies;
- Acquiring a thorough understanding of key customer needs and requirements;
- Attending meetings with clients to build relationships with existing accounts.
- Working closely with Key Account Management Manager/Head of KAM, Sales team and internal core operation;
- Daily regular reporting and analyses of assigned client(s)'s performance metrics;
- To monitor weekly/monthly performance against set targets, and work with direct KAM in order to have immediate actions are taken in case of deviations (incl. timely/accurate reporting);
- Manage clients' KPIs & SOPs - Develop monitoring tools to identify problems and implement reporting processes to meet client expectations;
- Coordinate and manage the implementation of new projects.
- 2 year of experience in related field
- Bachelor's Degree in related field
- Data analysis and critical thinking skills;
- Excellent verbal and written communications skills;
- Good working knowledge of Microsoft Office Applications;
- Hardworking with a strong work ethic.
- Strong proficiency in written and spoken English or Chinese (HSK 4 above)
Working address : 307/21 Nguyễn Văn Trỗi, Phường 1, Quận Tân Bình
Salary And Benefits
- Competitive income compared to the market
- Annual salary review
- "Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- High-class AON Health Insurance for manager level.
- Year End Party, annual Townhall Ceremony
- Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal grow
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country.
- Ứng viên: https://drive.google.com/file/d/13EkEl6tldOOQqTQidJ4B-KLr5kP4g3tQ/view
- Thành viên (Nhân viên/ TTS/ CTV): https://drive.google.com/file/d/15UokJPjbmTIbBEyn2wbn3E_i5_s38QHD/view
Interspace là một công ty công nghệ, cung cấp dịch vụ Marketing trực tuyến và hiện là doanh nghiệp top đầu tại Nhật Bản với 40.000 khách hàng và 500.000 đối tác
Với chiến lược Global, Interspace đã phát triển ra thị trường Trung Quốc, Đông Nam Á với việc thành lập các công ty trực thuộc tại Trung Quốc, Thái Lan, Indonesia.
Interspace Việt Nam với sản phẩm chủ đạo nền tảng tiếp thị liên kết ACCESSTRADE là đơn vị tiên phong và là công ty số 1 trong lĩnh vực tiếp thị liên kết (affiliate marketing) tại Việt Nam hiện nay. Mục tiêu của chúng tôi là 1000 tỷ doanh thu và IPO vào năm 2023
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Gia nhập Hiệp hội Thương mại điện tử Việt Nam
- 2015: Thành lập Interspace Việt Nam
- 2015: Ra mắt Hệ thống tiếp thị liên kết Accesstrade đến Việt Nam
Mission
Với vai trò là nền tảng trung gian, kết nối giữa nhà cung cấp và đối tác, ACCESSTRADE phát triển với mục tiêu xây dựng nền tảng tiếp thị liên kết minh bạch, các giao dịch được quản lý chặt chẽ và báo cáo rõ ràng, đảm bảo quyền lợi và tạo niềm tin tuyệt đối cho các Nhà cung cấp và Đối tác.