Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Retail Merchandiser ( 1- 2 Yrs Experience)
ohnan Việt Nam
71 việc làm
7 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
19/11/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 140 Nguyễn Trãi, Phường 3, Quận 5, TP.HCM
Mô tả công việc
Mô tả Công việc
Key responsibilities:
- Analyze past sales performance, market trends to build OTB and make buying decisions
- Manage planning and allocation to maximise sales in rebalancing to sellable locations
- Identify opportunities and actions on stock allocations. Ensure allocation of the right assortment mix in all stores across Vietnam
- Collect data, analyze and monitoring of inventory on daily/weekly/monthly basis. Help with decision making process and executing action plan with Assistant Buying Manager
- Build OTB plan for new season order
- Provide product knowledge and trend training every season
- Assistance and coordination of logistics and distribution
- Work closely with Assistant Buying Manager to review daily/weekly/monthly reports
- Master file management and implementation of pricing strategy
- Sell Through management and market analysis
- Stock management control. Develop requirements and evaluation standards
- Support in developing short and long term inventory plan
- Planning and follow up payment requests
- Setup and Promotion evaluation
Key responsibilities:
- Analyze past sales performance, market trends to build OTB and make buying decisions
- Manage planning and allocation to maximise sales in rebalancing to sellable locations
- Identify opportunities and actions on stock allocations. Ensure allocation of the right assortment mix in all stores across Vietnam
- Collect data, analyze and monitoring of inventory on daily/weekly/monthly basis. Help with decision making process and executing action plan with Assistant Buying Manager
- Build OTB plan for new season order
- Provide product knowledge and trend training every season
- Assistance and coordination of logistics and distribution
- Work closely with Assistant Buying Manager to review daily/weekly/monthly reports
- Master file management and implementation of pricing strategy
- Sell Through management and market analysis
- Stock management control. Develop requirements and evaluation standards
- Support in developing short and long term inventory plan
- Planning and follow up payment requests
- Setup and Promotion evaluation
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
Requirement:
- Able to perform under pressure and strong computer skills. Excel is a must
- Able to communicate in English
- Experience in a sales driven environment with strong analytical and time management skills. Able to perform under pressure and close attention to detail
- 1-2 year experience in similar position (prefer in Fashion retail)
- College, Bachelor's degree or relevant certificate
Benefits:
- Salary: negotiation
- Training and promotion opportunities
- Compulsory Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to laws
- Other private Health insurance and Accident insurance
- 13th month salary and bonus following company policy
- Working time: 5 days/week
Requirement:
- Able to perform under pressure and strong computer skills. Excel is a must
- Able to communicate in English
- Experience in a sales driven environment with strong analytical and time management skills. Able to perform under pressure and close attention to detail
- 1-2 year experience in similar position (prefer in Fashion retail)
- College, Bachelor's degree or relevant certificate
Benefits:
- Salary: negotiation
- Training and promotion opportunities
- Compulsory Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to laws
- Other private Health insurance and Accident insurance
- 13th month salary and bonus following company policy
- Working time: 5 days/week
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
ohnan Việt Nam
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 20-02, tầng 20F, cao ốc Bảo Gia, số 182 Lê Đại Hành, phường 15, quận 11, Tp. HCM
Kohnan chúng tôi là doanh nghiệp hoạt động về lĩnh vực Home center với quy mô 300 cửa hàng tại Nhật Bản.Home Center là cửa hàng bày bán những mặt hàng nhằm mục đích cải thiện sinh hoạt và đời sống.
Tại Konan Shoji, triết lý quản lý của chúng tôi là đóng góp cho khách hàng và xã hội, tìm kiếm hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân viên cũng như nỗ lực phát triển doanh nghiệp. Đứng ở vị trí của khách hàng, chúng tôi sẽ luôn tiến về phía trước đồng thời hướng tới tương lai.
- 1.Chúng tôi đặt ý tưởng và hành động của mình từ quan điểm của khách hàng lên hàng đầu.
- 2. Chúng ta sẽ kết hợp sự phát triển của công ty với hạnh phúc của nhân viên bằng cách cải thiện năng suất.
- 3. Chúng tôi cam kết quản lý chi phí thấp.
- 4. Chúng tôi chú trọng đến công nghệ, cơ chế, hệ thống và không ngừng nỗ lực cải tiến chúng.
- 5. Chúng tôi sẽ thoát ra khỏi lối mòn và cố gắng cải thiện và cải cách mỗi ngày.
- 6. Chúng tôi sẽ chuẩn bị cho tương lai đồng thời giải quyết tình hình hiện tại.
Những nghề phổ biến tại ohnan Việt Nam
Bạn làm việc tại ohnan Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
ohnan Việt Nam
Click để đánh giá