Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Description
Key Responsibilities:
DEVELOPMENT >
- Working closely with sample room & checking sample status.
- Order sample fabric to mill and checking ready date.
- Order development accessories.
- Managing Development Due Date
- Sending packages to Buyer directly.
- Updating dispatch details on the website
PRODUCTION >
- Responsible for management of production cycle
- Manage time and action calendars
- Strong knowledge of fabrics, finishing and garment construction for knit
- Create and maintain delivery reports for weekly cross functional production meeting
- Manage product testing results by working with third party quality assurance companies. Work with manufactures and mills to seek immediate resolution in the event of failures and sub-quality results
- Responsible for seasonal mill allocations and capacity planning
- Responsible for the management and updating of product costing documents
- Provide visibility to buy dates and pre-production lead times
- Maintain close working relationships with cross divisional partners in customer, product development, merchandising, technical design and global supplier
**Working Hour:
Mon – Fri: 8:00 – 17:30
Lunch time: 11:30 – 12:30
Yêu Cầu Công Việc
• Diploma or university degree holder in apparel merchandising or a related field is preferred
• 0 – 7 years of garment merchandising experiences and in Garment Vendor
• Sample development experience is preferable
• Having working experience with PINK/VICTORIA’S SECRET/WALMART brand is a strong plus
• Excellent verbal and written English skills
• Proficient in Word, Excel, PowerPoint, Outlook
• Working under high pressure and being able to work for overtime
* Benefits:
+ Meal allowance 50.000 VND per day (around 1M per month)
+ Get full salary in probation period
+ SI, HI, UI with full salary package
+ Annual health check-up
+ Annual Performance and Salary Reviews Policy in January
+ Birthday party, team dinner,...
+ Parking motorbikes fee
+ 13th bonus salary
+ Bonus gift on special occasions (Moon festival, Tet Holiday,…)
+ Seniority allowance
+ Women’s allowance
+ 12 annual leave per year.
+ Congratulations and condolences policy
+ Korean class
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Kohnan chúng tôi là doanh nghiệp hoạt động về lĩnh vực Home center với quy mô 300 cửa hàng tại Nhật Bản.Home Center là cửa hàng bày bán những mặt hàng nhằm mục đích cải thiện sinh hoạt và đời sống.
Tại Konan Shoji, triết lý quản lý của chúng tôi là đóng góp cho khách hàng và xã hội, tìm kiếm hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân viên cũng như nỗ lực phát triển doanh nghiệp. Đứng ở vị trí của khách hàng, chúng tôi sẽ luôn tiến về phía trước đồng thời hướng tới tương lai.
- 1.Chúng tôi đặt ý tưởng và hành động của mình từ quan điểm của khách hàng lên hàng đầu.
- 2. Chúng ta sẽ kết hợp sự phát triển của công ty với hạnh phúc của nhân viên bằng cách cải thiện năng suất.
- 3. Chúng tôi cam kết quản lý chi phí thấp.
- 4. Chúng tôi chú trọng đến công nghệ, cơ chế, hệ thống và không ngừng nỗ lực cải tiến chúng.
- 5. Chúng tôi sẽ thoát ra khỏi lối mòn và cố gắng cải thiện và cải cách mỗi ngày.
- 6. Chúng tôi sẽ chuẩn bị cho tương lai đồng thời giải quyết tình hình hiện tại.