Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Summary – (Role Summary)
· To manage sales activities and events in line with the annual sales and marketing plan and to achieve/exceed budget and sales strategy for your hotel.
Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
· Monitors competitors activities and assists in marketing intelligence
· Refers sales leads to appropriate personnel within the Imperial Hotel
· Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
· Services existing business through management of account bases
· Sell all facets of the hotel
· Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
· Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
· Provides direction on, and conducts market research and analysis
· Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel business
· Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
· Conduct client interviews
· Entertain clients
· Plan and conduct familiarization tours and site inspections
· Travel when required to promote the hotel and develop potential business
· Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
· Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
· Interfaces with operations on a timely basis
· Initiates and prepares tenders for business
· Assesses sales and marketing data
· Assists with the preparation of new products and services
· Assists in the evaluation of sales and marketing activities
· Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
· Implement direction from Director of Sales and Marketing.
· Liaison with advertising agency
· Stock control of collateral
· Collateral input
· Execute advertising/creative briefs in a timely manner
· Works with superior on manpower planning and management needs
· Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Yêu Cầu Công Việc
Required Skills
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Good writing skills
- Proficient in the use of Microsoft Office
Qualifications
· Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred
Experience
· 2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 25 Tr - 35 Tr VND
Kohnan chúng tôi là doanh nghiệp hoạt động về lĩnh vực Home center với quy mô 300 cửa hàng tại Nhật Bản.Home Center là cửa hàng bày bán những mặt hàng nhằm mục đích cải thiện sinh hoạt và đời sống.
Tại Konan Shoji, triết lý quản lý của chúng tôi là đóng góp cho khách hàng và xã hội, tìm kiếm hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân viên cũng như nỗ lực phát triển doanh nghiệp. Đứng ở vị trí của khách hàng, chúng tôi sẽ luôn tiến về phía trước đồng thời hướng tới tương lai.
- 1.Chúng tôi đặt ý tưởng và hành động của mình từ quan điểm của khách hàng lên hàng đầu.
- 2. Chúng ta sẽ kết hợp sự phát triển của công ty với hạnh phúc của nhân viên bằng cách cải thiện năng suất.
- 3. Chúng tôi cam kết quản lý chi phí thấp.
- 4. Chúng tôi chú trọng đến công nghệ, cơ chế, hệ thống và không ngừng nỗ lực cải tiến chúng.
- 5. Chúng tôi sẽ thoát ra khỏi lối mòn và cố gắng cải thiện và cải cách mỗi ngày.
- 6. Chúng tôi sẽ chuẩn bị cho tương lai đồng thời giải quyết tình hình hiện tại.