Việc làm ohnan Việt Nam

Cập nhật 13/11/2024 13:21
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Kohnan Việt Nam
C&B Specialist (1-year contract)
ohnan Việt Nam
71 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí

Mô tả Công việc

A. JOB PURPOSE:

  • Responsible for designing, implementing, and managing the compensation and benefits programs. Ensure the effectiveness and impact of the programs on employee satisfaction, retention, and performance.

B. ACCOUNTABILITIES:

1. Payroll

  • Process, review and verify payroll for employees using payroll systems, including hours worked, allowances, benefits, deductions, sales incentives and taxes. (Greenchicken and Genetics)

  • Prepare and distribute payroll reports on the last day of month at the latest.

  • Complete the final compensation and severance allowance for leaving employees.

  • Make payment to Social Insurance authority and Trade Union authority.

  • Resolve payroll issues and inquiries from employees, managers, and external agencies.

  • Ensure compliance with state and local payroll laws and regulations.

  • Maintain and update payroll records and files.

2. Personal income tax

  • Process personal income tax declaration and payment periodically and annual finalization.

  • Contact Tax authorities on new issues of personal income tax and inform to employees promptly.

3. Premium health care insurance

  • Monthly and ad-hoc reporting to the vendor.

  • Support employees in claim process and documents when required.

4. Audit

  • Provide the documents and data requested by the internal and external auditor.

5. Reporting

  • Monthly reporting on headcount and personnel cost.

  • Ad-hoc reporting related to headcount and cost to company as requested.

6. Others

  • Assist all activities related to HR or company events.

  • Other duties as assigned by C&B manager / HRM / HRD.

C. RESULTS:

  • Salary is paid timely and accurate.

  • Monthly report and other relevant reports are conducted in good quality and timely

  • All PIT is finalized each year on time and accurately.

  • Successful annual policy renewals, timely reports to the vendor.

  • Ensure documents are provided fully and on time as requested.

  • Reports are sent out promptly.

  • Ensure all tasks are completed as required.

Yêu Cầu Công Việc

QUALIFICATIONS:

  • Bachelor's degree in human resources, business administration, or related field. 

EXPERIENCES:

  • At least three years of experience in payroll and reward management or compensation and benefits. 

  • Proficient in MS Office, especially Excel, and HRIS is a plus. 

  • Strong knowledge of reward principles, practices, and methodologies, as well as the relevant laws and regulations. 

  • Excellent analytical, numerical, and problem-solving skills, with attention to detail and accuracy. 

COMPETENCIES:

  • Effective communication, presentation, and interpersonal skills, with the ability to influence and persuade stakeholders at all levels. 

  • Highly organized, self-motivated, and adaptable, with the ability to work under pressure and meet deadlines. 

LANGUAGES:

  • Vietnamese & Immediate level in English 

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tầng 14 (12B) Tòa nhà Sofic, Số 10, Đường Mai Chí Thọ, Phường Thủ Thiêm, TP. Thủ Đức, TP. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Kohnan Việt Nam
ohnan Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 20-02, tầng 20F, cao ốc Bảo Gia, số 182 Lê Đại Hành, phường 15, quận 11, Tp. HCM

Kohnan chúng tôi là doanh nghiệp hoạt động về lĩnh vực Home center với quy mô 300 cửa hàng tại Nhật Bản.Home Center là cửa hàng bày bán những mặt hàng nhằm mục đích cải thiện sinh hoạt và đời sống.

Tại Konan Shoji, triết lý quản lý của chúng tôi là đóng góp cho khách hàng và xã hội, tìm kiếm hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân viên cũng như nỗ lực phát triển doanh nghiệp. Đứng ở vị trí của khách hàng, chúng tôi sẽ luôn tiến về phía trước đồng thời hướng tới tương lai.

  • 1.Chúng tôi đặt ý tưởng và hành động của mình từ quan điểm của khách hàng lên hàng đầu.
  • 2. Chúng ta sẽ kết hợp sự phát triển của công ty với hạnh phúc của nhân viên bằng cách cải thiện năng suất.
  • 3. Chúng tôi cam kết quản lý chi phí thấp.
  • 4. Chúng tôi chú trọng đến công nghệ, cơ chế, hệ thống và không ngừng nỗ lực cải tiến chúng.
  • 5. Chúng tôi sẽ thoát ra khỏi lối mòn và cố gắng cải thiện và cải cách mỗi ngày.
  • 6. Chúng tôi sẽ chuẩn bị cho tương lai đồng thời giải quyết tình hình hiện tại.
 

Những nghề phổ biến tại ohnan Việt Nam

Bạn làm việc tại ohnan Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ohnan Việt Nam

ohnan Việt Nam

Click để đánh giá