Việc làm ohnan Việt Nam

Cập nhật 13/11/2024 13:21
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Kohnan Việt Nam
Assistant to CMO (Japanese N3)
ohnan Việt Nam
71 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Mới Tốt Nghiệp
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Primary Objective: Report and assist to Executive Director - Chief Merchandising Officer

Roles and responsibilities:

1. Supporting & Assisting​ (40%) - Japanese (N3) but not require certificate (English fluence is require)

  • Complete a broad variety of administrative tasks for CMO including: managing an extremely active calendar of appointments; completing expense reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; arranging complex and detailed travel plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for travel-related meetings.
  • Interpreting for the CMO in meetings and conferences
  • Translating documents, and emails related to daily work as required
  • Plans, coordinates and ensures the CMO's schedule is followed and respected.
  • Researches, prioritizes, and follows up on incoming issues and concerns addressed to the
  • President, including those of a sensitive or confidential nature. Determines appropriate course of action, referral, or response.
  • Assist in preparing content and participating in the CMO's meetings as an assistant when assigned
  • Assist the CMO in transferring information and gathering feedback other departments

2. Lead the organization, promote challenges and drive growth (30%)

  • Provides a bridge for smooth communication between CMO and internal departments; demonstrating leadership to maintain credibility, trust and support with senior management staff.
  • Provides leadership to build relationships crucial to the success of the organization, and manages a variety of special projects for CMO, some of which may have organizational impact.
  • Prioritizes conflicting needs; handles matters expeditiously, proactively, and follows-through on projects to successful completion, often with deadline pressures.
  • Promote solutions to various problems centered on MD with independence and a sense of ownership.
  • We will respect and support the other person, but we will not only support but also lead as needed.

3. Solve essential problems (20%)

  • Organize problems, find bottlenecks, and work with all relevant departments to resolve them
  • High communication skills, respect for others, and strong will are required.

4. Other duties assigned by CMO (10%)

Yêu Cầu Công Việc

Qualification and Job Requirements:

  • University degree (Business Administration/ Economic, etc.)
  • Having assistant to Director expierence is a plus.
  • Good in English & Japanese
  • Good problem solving skills.
  • Good command of spoken and written English
  • Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet .
  • Strong communication skill (both verbal & written).
  • Detail oriented and be able to handle multi-tasks.
  • Excellent organizing and time-management skills
  • Analys skills on figures ,numbers.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
30 Bờ Bao Tân Thắng, Sơn Kỳ, Tân Phú, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Kohnan Việt Nam
ohnan Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 20-02, tầng 20F, cao ốc Bảo Gia, số 182 Lê Đại Hành, phường 15, quận 11, Tp. HCM

Kohnan chúng tôi là doanh nghiệp hoạt động về lĩnh vực Home center với quy mô 300 cửa hàng tại Nhật Bản.Home Center là cửa hàng bày bán những mặt hàng nhằm mục đích cải thiện sinh hoạt và đời sống.

Tại Konan Shoji, triết lý quản lý của chúng tôi là đóng góp cho khách hàng và xã hội, tìm kiếm hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân viên cũng như nỗ lực phát triển doanh nghiệp. Đứng ở vị trí của khách hàng, chúng tôi sẽ luôn tiến về phía trước đồng thời hướng tới tương lai.

  • 1.Chúng tôi đặt ý tưởng và hành động của mình từ quan điểm của khách hàng lên hàng đầu.
  • 2. Chúng ta sẽ kết hợp sự phát triển của công ty với hạnh phúc của nhân viên bằng cách cải thiện năng suất.
  • 3. Chúng tôi cam kết quản lý chi phí thấp.
  • 4. Chúng tôi chú trọng đến công nghệ, cơ chế, hệ thống và không ngừng nỗ lực cải tiến chúng.
  • 5. Chúng tôi sẽ thoát ra khỏi lối mòn và cố gắng cải thiện và cải cách mỗi ngày.
  • 6. Chúng tôi sẽ chuẩn bị cho tương lai đồng thời giải quyết tình hình hiện tại.
 

Những nghề phổ biến tại ohnan Việt Nam

Bạn làm việc tại ohnan Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ohnan Việt Nam

ohnan Việt Nam

Click để đánh giá