Việc làm Lavender Sài Gòn

Cập nhật 19/11/2024 12:52
Tìm thấy 18 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Lavender Sài Gòn
Customer Service Supervisor
Lavender Sài Gòn
141 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 18/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

The Customer Service Staff is responsible for being a bridge between existing customers for daily communication, overseas agents, and operation team. Additionally, they account for interacting with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns, and requests about products and services and have a spirit of sales support.
► Solution:
- Consult to customers about KWE's service, sell KWE's products, including Ocean, Air, CBT, Warehousing, and VAS Services for both inbound and outbound shipments, propose ideas/solutions/countermeasures and make material for these proposals to customers.
- Set up SOP with customers and become a window to connect the internal team and customers.
The most important is to understand the desires of customers then have guidelines (by email and
byF2F meeting) to the internal team to meet customer needs correctly with sales PIC
- Take care of the quotation/RFQ/bidding request, AE/OE/OI/AI...,
- Make the QBR with VIP customers and F2F meetings to explain in detail.
- Have an analysis of market trends, refer information from the product then update Market & logistics News to customers.
- Make service contracts with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC
- Monitor AR with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC.
- Make the reports at the end of the month about the performance of volume/revenue/profit, analysis the trend of customer volume in the next month.
► Operation:
- Handle and resolve customer complaints.
- Obtain and evaluate relevant information to handle product and service inquiries.
- Verify customers and manage their accounts.
- Keep records of customer interactions and transactions.
► Customer satisfaction:
- Analysis results of customer satisfaction surveys, review and discuss with related parties to
improve not good points for the next terms
► Others:
- Perform other tasks as assigned by the superiors.
- Regularly monitor emails and respond promptly to messages with the necessary information
within 24 hours of receiving the initial inquiry.

Yêu cầu công việc

► Education and experience:
• Bachelor or higher education degree in a relevant field.
• Training or certifications with demonstrated experience or expertise in the forwarding and logistics industry processes and practices.
• Hands-on experience in executing all aspects of operational procedures efficiently.
► Required skills and abilities:
• Summary issue and report
• Supervise team members under the instruction of the direct manager
• Good at MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
• Fluency in English. Excellent verbal and written communication skills, with an emphasis on active listening.
• Ability to work well under pressure and manage multiple tasks simultaneously.
• High attention to detail, accuracy, and the ability to proofread and edit work.
• Customer-focused with a strong customer service orientation.
• Flexibility and adaptability to change.
• Proactive and self-starter with initiative and problem-solving skills.
► Working Conditions and Benefits:
• Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City
• Working time: Monday to Friday, from 8:00 AM to 5:35 PM
• Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
• Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
• Annual Salary Increase: once per year
• Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
• Insurance: 24 hours' Accident Insurance, 100% Social Insurance, Health Care Insurance
• Others: International working environment with many opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Lavender Sài Gòn
Lavender Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

- Lavender By Chang là thẫm mỹ viện 5* số 1 tại Việt Nam được thành lập từ năm 2005. Chặng đường 15 năm phát triển

- Lavender By Chang luôn ở vị trí top đầu về công nghệ cao, thương hiệu thẫm mỹ uy tín đẳng cấp với các thế mạnh như tắm trắng, giảm béo, căng da, trẻ hoá; đội ngũ bác sĩ uy tín có kinh nghiệm và trình độ tay nghề cao, tư vấn chuyên nghiệp.

- Toạ lạc tại vị trí đắc địa trung tâm TP.HCM và Hà Nội , Lavender By Chang được xây dựng với lối kiến trúc sang trọng, hệ thống trang thiết bị, cơ sở vật chất hiện đại; tổng số vốn đầu tư lên đến 100 tỷ đồng. Lavender By Chang tự hào mang đến vẻ đẹp hoàn mỹ và sự hài lòng cho 20 sao hạng A và các doanh nhân, chính khách.

- Quy mô Công ty không ngừng phát triển & mở rộng, đang triển khai thêm nhiều dự án bất động sản, nhà hàng chuyên phục vụ VIP cùng hệ thống làm đẹp Chang Beauty. Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên tài năng, mong muốn làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, thu nhập cao và ổn định, tham gia vào đội ngũ với hơn 150 người của hệ thống Changgroup.

Những nghề phổ biến tại Lavender Sài Gòn

Bạn làm việc tại Lavender Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lavender Sài Gòn

Lavender Sài Gòn

Click để đánh giá