Việc làm Công ty TNHH Levinci

Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Levinci
Customer Service Specialist
Công ty TNHH Levinci
1.1
9 đánh giá 26 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Đồng Nai
Mô tả Công việc
Ensure the customer side and internal factory always be connected to avoid any miscommunication. Convey customer demand, find the right person in charge and provide timely action. "Customer-first" is the discipline that this role needs to bear in mind always, the prompt action we take and service quality we provide may possibly decide how fast the company business grow and how concrete the relationship with customers stand.
1. Order Management
1.1 Have customers' orders input in CMP/SAP and provide order confirmation timely.
1.2 Delivery schedule update and follow-up timely.
1.3 Quick action and responsiveness to customer's inquiries.
2. CRD (Customer Required Delivery Date) update
1.1 Keep all outstanding sales orders updated in SAP.
1.2 Timely delivery update and follow-up to customer.
1.3 Timely ship alert provide when shipment arranged.
3. DN (Delivery Note) creation
On time DNs creation and monitoring in SAP to ensure shipments arranged to customer as committed.
4. RMA (Returned Materials Analysis) management
4.1 Timely proceed of customer RMA request, create ticket in CMP/Salesforce, input into SAP.
4.2 Weekly RMA status update/ FAR sending/replacement order creation/return shipment arrange.
5. Credit management
5.1 Assist sales and financial team to interactively communicate with customers for on time payments.
5.2 Timely follow-up for the past due payment until paid.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's Degree, prefer in Foreign Language, Business, Trade, Supply Chain Management or equivalent specializations.
2+ year of experience on customer service in manufacturing company which focus on problem analysis and resolution on customer-related issues
Demonstrated ability to achieve results independently or working with others
Ability to recommend and implement improvements
Excellent interpersonal and communication skills
Experience with networked PC based computer systems.
Ability to handle multiple priorities involving external and internal priorities
Ability to excel in a cross-organizational, cross cultural, global team environment
Excellent English skills, especially Oral & Writing skills.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Levinci
Công ty TNHH Levinci Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
14/12 Thân Nhân Trung, Phường 13, Quận Tân Bình

Levinci Co., Ltd được thành lập vào năm 2016, tại Việt Nam, với ngành nghề chính là lập trình phần mềm. Hơn 5 năm thành lập, với đội ngũ nòng cốt có nền tảng kỹ thuật và công nghệ cao, chúng tôi tự tin và sẵn sàng mang đến cho khách hàng những trải nghiệm tốt nhất trong lĩnh vực thiết kế và gia công phần mềm.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Levinci

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Levinci? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Levinci

Công ty TNHH Levinci

Click để đánh giá