Việc làm Công ty TNHH Levinci

Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Levinci
CUSTOMER SERVICE STAFF (Shuttle bus from HCM - Bien Hoa - Ba Ria)
Công ty TNHH Levinci
1.1
9 đánh giá 26 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Đồng Nai
Mô tả Công việc
Process order entries in the ERP system, and ensure these entries are accurate.
Prepare shipping documents, proceed with freight booking, and liaise with MPL, production, warehouse, customs, and forwarders to ensure delivery of outgoing shipments is picked up on time.
Send invoices or other bills to customers and track receivables timely. Write off invoice in ERP based on received payment.
Communicate with customers for shipping schedules, forecasts, and any other demand or emergency.
Pass customer demand to the MPL department timely and accurately, make sure they fully understand, and input into production plan correctly.
Maintain different kinds of reports and records.
Monitor production status by checking system reports and communicating with MPL, and Production, to ensure customer customer-requested shipping plans can be achieved.
Assist in the investigation of customer complaints, and handle return and exchange.
Attend CFT meetings, understand meeting subjects, and take action according to meeting minutes.
Process order entries in the ERP system, and ensure these entries are accurate.
Prepare shipping documents, proceed with freight booking, and liaise with MPL, production, warehouse, customs, and forwarders to ensure delivery of outgoing shipments is picked up on time.
Send invoices or other bills to customers and track receivables timely. Write off invoice in ERP based on received payment.
Communicate with customers for shipping schedules, forecasts, and any other demand or emergency.
Pass customer demand to the MPL department timely and accurately, make sure they fully understand, and input into production plan correctly.
Maintain different kinds of reports and records.
Monitor production status by checking system reports and communicating with MPL, and Production, to ensure customer customer-requested shipping plans can be achieved.
Assist in the investigation of customer complaints, and handle return and exchange.
Attend CFT meetings, understand meeting subjects, and take action according to meeting minutes.Yêu Cầu Công Việc
Good command of English reading, writing, and listening, speaking.
5- 7 years or above Experience in customer service/logistics for the manufacturing company
Experience in working with ERP
Proficiency in MS Office Products (Word, Excel, PowerPoint).
Work experience in an international company or organization is preferable.
Strong mindset for planning
Strong system trackingChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Levinci
Công ty TNHH Levinci Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
14/12 Thân Nhân Trung, Phường 13, Quận Tân Bình

Levinci Co., Ltd được thành lập vào năm 2016, tại Việt Nam, với ngành nghề chính là lập trình phần mềm. Hơn 5 năm thành lập, với đội ngũ nòng cốt có nền tảng kỹ thuật và công nghệ cao, chúng tôi tự tin và sẵn sàng mang đến cho khách hàng những trải nghiệm tốt nhất trong lĩnh vực thiết kế và gia công phần mềm.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Levinci

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Levinci? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Levinci

Công ty TNHH Levinci

Click để đánh giá