LOTTE HOTEL VIỆT NAM ★ 3.8

Hà Nội
500 - 1.000 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại LOTTE HOTEL VIỆT NAM

Du lịch, khách sạn
Giáo dục
Công nghệ thông tin
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông

Việc làm LOTTE HOTEL VIỆT NAM

Cập nhật 05/12/2025 00:07
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH LOTTE HOTEL VIỆT NAM
F&B Captain - Tổ trưởng F&B
LOTTE HOTEL VIỆT NAM 3.8★
9 đánh giá 93 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/04/2025
Hạn nộp hồ sơ: 29/05/2025
Hình thức: Khác
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

A Captain comes in direct contact with customers. He/she must be knowledgeable about food & beverages in taking orders from customers. These orders must then be delivered to the kitchen, and the Captain must ensure that the food is delivered to customers as they have ordered it. Also, being in charge of on-site services, he/she must ensure that employees maintain a professional appearance so that customers can enjoy a refined experience.

• Ensure employees show up and leave work on time. Confirm that the workplace is ready.

• Continually listen for any communication issues which may arise between senior and junior employees as well as with customers.

• Examine the positioning and attitude of employees.

• Train new employees so that they can quickly familiarize themselves with their duties.

• Attend business operation and service training as instructed by a senior employee. Train junior employees as needed.

• Kindly respond to, and resolve, any problems customers may be experiencing.

• Ensure that the menu items provided to customers match the order taken. Carefully observe customers until their meal is finished.

• Be knowledgeable about food and beverages. (Types of places where food and beverages are provided, their hours of operation, general matters in relation to their use, and the nature of their services)

• Keep informed of auxiliary facilities. (Types of facilities, their sizes, their hours of operation, types of shops leased from the hotel and their products)

• Keep informed of how to access the information that customers may request, as well as the membership system and its related services.

• Receive and handle customer complaints and requests. Readily accept compliments and criticism from the customer.

• Ensure that all containers and vessels at the workplace are clean and in their appropriate places.

• When many customers are waiting, lend assistance in guiding the customers.

• In the event that a problem arises in facilities or services, report to the Manager and take appropriate measures immediately.

• Assign areas to employees to keep clean and inspect their work.

• Have a clear awareness and understanding of all processes in relation to hotel policies, sanitation and safety.

• Keep the workplace sanitary and clean to provide employees with a pleasant work environment.

• Be respectful of company property. Operate business materials and equipment in an appropriate manner.

• Operate and store all containers, vessels and equipment appropriately to maintain an adequate loss and profit.

• Manage and improve loss and profit to promote increased revenue and profit.

• Perform all tasks in compliance with the Standard Operating Procedure of the hotel. Set an example by following company regulations.

• Perform all tasks in compliance to the manual and the Standard Operating Procedure (SOP).

• Promote a positive and cooperative work environment for teamwork.

• Constantly work on self-improvement.

• Comply with the Personal Information Protection regulations for customers.

Quyền lợi được hưởng

Mức thu nhập cạnh tranh, hấp dẫn, thưởng tháng lương 13...

- Được tham gia các khóa đào tạo về nghiệp vụ nhà hàng, - khách sạn, tiếng anh...

- 2 tháng thử việc nhận 100% lương và service charge

- Các chế độ bảo hiểm (bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm tai nạn...) được đóng đầy đủ theo quy định

- Bữa ăn ca và đồng phục miễn phí | Hỗ trợ phí gửi xe

- Dã ngoại hàng năm | Khám sức khỏe định kì hàng năm | Quà sinh nhật, hiếu hỉ và các dịp đặc biệt | Các hoạt động nội bộ nhân viên sôi động | Môi trường làm việc thân thiện, chuyên nghiệp, trẻ trung

Yêu cầu công việc

• Education: Bachelor’s degree or higher in related field preferred.

• Experience: Experience in food & beverage services. Experience in hotel restaurant duties preferred.

• Credentials: Certificates in hotel services and food & beverage preferred

• Must have fluent English skills to serve guests and make reports

• Must be service-minded to meet client needs

• Must possess expert knowledge on the F&B menu

• Must possess basic cooking knowledge on menu items (ingredients, how to cook, etc.)

• Must be able to use devices and equipment in the restaurant

Yêu cầu hồ sơ

Gửi CV (đính kèm ảnh) đến email.

Hoặc liên hệ Hotline: 024 3333 1089

Note: By sending your CV, you agree to giving your consent to Lotte Hotel Hanoi's collection and use of your personal information for the purpose of recruitment process - the retention period can be up to 5 years after joining and leaving the company. Even if you are not hired this time, the Hotel can store your information for 1 year in the database for another job opportunity in the future.

Lưu ý: Bằng việc gửi CV, bạn đồng ý việc Khách sạn Lotte Hà Nội thu thập, lưu trữ và sử dụng thông tin cá nhân của bạn để tiến hành quy trình tuyển dụng - thời gian lưu trữ và sử dụng lên đến 5 năm sau khi gia nhập và rời công ty. Trong trường hợp không được tuyển dụng lần này, Khách sạn có thể lưu trữ hồ sơ của bạn trong thời gian 1 năm để xét tuyển cho cơ hội việc làm phù hợp khác trong tương lai.

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

CÔNG TY TNHH LOTTE HOTEL VIỆT NAM
LOTTE HOTEL VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 33, Trung tâm Lotte Hà Nội, số 54, đường Liễu Giai, Phường Cống Vị, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Toạ lạc tại góc cắt giữa hai phố Liễu Giai và Đào Tấn thuộc quận Ba Đình, KHÁCH SẠN LOTTE HÀ NỘI là sự kết nối và tổng hoà giữa khu phố cổ Hà Nội giàu truyền thống và khu đô thị mới đang ngày một phát triển với tương lai tươi sáng.
Nằm trên những tầng cao nhất của toà nhà 65 tầng tráng lệ, khách sạn Lotte Hà Nội tự hào là đại diện cho tiêu chuẩn khách sạn 5 sao quốc tế mới tại Hà Nội nói riêng và Việt Nam nói chung.


Review LOTTE HOTEL VIỆT NAM

3.8
9 review

25/01/2023
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường làm việc an toàn và hiệu quả

14/12/2023
Nhân viên kho tại Hà Nội

Các phòng ban thiếu nhân sự liên tục gặp khó khăn

22/06/2023
Nhân viên tại Hà Nội

Lương cao, môi trường làm việc tốt

Những nghề phổ biến tại LOTTE HOTEL VIỆT NAM

Bạn làm việc tại LOTTE HOTEL VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo LOTTE HOTEL VIỆT NAM

LOTTE HOTEL VIỆT NAM

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo