Mô tả công việc
We are seeking a dedicated professional to lead the development and maintenance of our Quality, Environment, Security, and Health (QESH) Management System in alignment with our company’s strategic vision.
The role is responsible for ensuring compliance, sustainability, and continuous improvement in all related areas.
Key Responsibilities:
- QESH Management System:
- Contribute to the development of strategic orientations for sustainable and responsible business practices;
- Establish, integrate, and oversee compliance of QESH processes, policies, and guidelines across all departments, ensuring alignment with operational procedures and standards;
- Monitor, calculate, and report CO2 emissions along with other regulatory reports;
- Coordinate with external consultants and evaluators to obtain certifications for quality management, sustainable production, and standards in security, environment, and social responsibility;
- Identify and assess QESH-related risks; develop and implement effective corrective measures. Provide safety advisories to the company, contractors, and suppliers…;
- Conduct regular and surprise internal audits to maintain system integrity across our facilities;
- Propose system adjustments to remain compliant with current laws and standards.
- Information Management and Training:
- Manage certification data, advising departments on requirements and compliance;
- Develop training plans and organize annual training on QESH system for the company;
- Guide, train, and evaluate employees.
- Lead process improvements and system quality enhancements.
- Perform other tasks as assigned by the CEO.
Yêu cầu công việc
- - Extensive knowledge of and certification in internal audits for ISO 9001, ISO 14000, SA8000, WRAP, GSV, OEKO-TEX, and other relevant standards.
- - A minimum of 5 years’ experience in QESH system management.
- - Proficiency in English with strong communication skills in listening, speaking, reading, and writing.
- - Proven skills in training, systems thinking, root-cause analysis, and corrective/preventive actions.
- - Excellent problem-solving, communication, and teamwork abilities.
Quyền lợi được hưởng
- Comprehensive social and life insurance.
- Competitive salary with annual performance and holiday bonuses.
- Annual company-sponsored travel and team-building events.
- Access to professional training courses for career development.
- Complimentary lunch and parking.
- Professional, friendly work environment with a collaborative and supportive team.
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng