Việc làm Olam Việt Nam

Tìm thấy 29 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Olam Việt Nam
Inventory & Logistics Manager (US Company)
Olam Việt Nam
3.8
12 đánh giá 243 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 14
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 14
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 7 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Essential Functions/Responsibilities:

  1. Establish traffic and inventory department goals.
  2. Management of traffic and inventory group. Performance evaluations, training, and scheduling will be important in developing a productive and efficient traffic department that is driven by spirit and teamwork.
  3. Working with various selected carriers to eliminate transportation delays, reduce transportation costs, and improve overall quality and time in transit performance
  4. Open communication with internal and external customers worldwide, which will be essential in continuing to evaluate and implement procedures to enhance the quality and performance of the traffic department
  5. Ensure Implementation of inventory principles on material traceability compliance, FIFO, cycle count accuracy, discrepancy management, stock level control, and shelf utilization
  6. Review and revise as necessary Standard Operating Procedure (SOP)/Work Instructions (WI) for inventory control and traffic processes and ensure functionality to better serve production and customers
  7. Lead monthly/regular stocktaking activity and drive the discrepancy analysis and CA execution/effectiveness, summarize stocktaking findings, and propose to management
  8. Monitor and continuously Improve traffic processes (pre-pack, billing, boxing, shipping, packaging list documents) for effectiveness and 100% accuracy
  9. Lead and manage all the continuous improvement projects related to inventory and traffic/pre-pack area including but not limited to safety, ROCK, audit finding, QP, EHS as well as other areas as needed
  10. Work closely with production planning and purchasing, sourcing, Trade Compliance, and financial team for high-level inventory report/ customs requirements and regular meetings plus the strategy planning of supply chain and material demand
  11. Oversee and develop inventory and traffic supervisors, leaders, and operator’s performance

Yêu Cầu Công Việc

You will receive:

  1. Competitive salary, 2-month probation time with 100% salary
  2. 13th month salary
  3. Performance bonus 3 times/year
  4. Health insurance for the employee, employee’s spouse, children, parents-in-law with a sum insured up to 165 million/year/person
  5. Annual company trip
  6. Shuttle car from Dong Nai, HCM
  7. Month birthday gift from Trade Union/Company
  8. Gifts on special occasions (ex: women’s day,…)
  9. Bonus on public holidays: International labor’s Day, Independent day…
  10. Seniority bonus up to 15 mil
  11. 12 annual leaves/year + 12 public holidays/year
  12. Traning course (Internal/External): Teamwork, Leadership & Communication, Train the Trainer, DNA, etc.
  13. Free LinkedIn Learning Courses.
  14. Working time: Mon-Fri from 7h30-16h30

Required Experience

  1. 8+ Years’ Experience in material control and inventory, logistic management is preferred
  2. Strong analytical & problem solving and interpersonal skills
  3. Experience in working with a multinational company
  4. Ability to work and coordinate cross-functional processes
  5. Good communication skills
  6. Good command in English and Project management

Preferred Education

  1. Bachelor’s Degree in Business or a related field.
  2. On-the-job experience can replace or supplement educational requirements

Languages:  English

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Unit 1, Lầu 10, Tòa Nhà A&B, 76 Lê Lai

Công ty TNHH Olam Việt Nam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000, thành lập nhà máy cà phê đầu tiên tại tỉnh Daknong. Kể từ đó, chúng tôi đã thiết lập sự hiện diện rộng rãi trên khắp các khu vực khác nhau của Việt Nam, bao gồm trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và các văn phòng khu vực tại các tỉnh Long An, Đồng Nai, Daklak, Lâm Đồng, Gia Lai và Bình Định, đồng thời mở rộng hoạt động tại các tỉnh các nước Đông Nam Á khác. Ngày nay, Olam là nhà xuất khẩu hạt điều, hạt tiêu và cà phê hòa tan lớn nhất tại Việt Nam, đầu tư 100 triệu đô la Mỹ vào một cơ sở sản xuất cà phê hòa tan hiện đại và điều hành bảy nhà máy lớn với 5.000 nhân viên trên khắp miền Trung và Nam Việt Nam. Chúng tôi cũng là nước xuất khẩu cà phê nhân lớn thứ ba và là người mua nhiều gạo của Việt Nam. Olam hiện cung cấp bông, sản phẩm gỗ, sản phẩm sữa và lúa mì vào Việt Nam

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia đầy đủ các chế độ theo quy định của nhà nước BHXH, BHYT, BHTN.
  • Bảo hiểm thân thể và người thân trong gia đình

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng tháng 
  • Teambuilding
  • Thể thao

Lịch sử thành lập

  • Olam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000

Mission

Mang sứ mệnh "Growing Responsibility" - phát triển có trách nhiệm, tập trung vào việc tăng trưởng bền vững trong các ngành nông nghiệp, thực phẩm và tài nguyên thiên nhiên. Công ty cam kết cung cấp các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, bảo vệ và chăm sóc môi trường, cũng như đóng góp vào sự phát triển xã hội.

Những nghề phổ biến tại Olam Việt Nam

Bạn làm việc tại Olam Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Olam Việt Nam

Olam Việt Nam

Click để đánh giá