The ideal candidate will be responsible for providing leadership and direction to the sales and marketing organizations within the company. By understanding the industry and economic trends, you will be able to accurately forecast for the teams and lead the teams' strategies for success.
Responsibilities
- Develop sales strategies to achieve business and sales goals
- Provide coaching to sales managers on the company's sales strategies
- Conduct market surveys, analyze consumer trends (both online and offline), evaluate competitors' market share to identify opportunities and challenges, and adjust business strategies accordingly
- Collaborate with relevant departments to design the layout, identify suitable product categories, and strategically assign tenants to maximize space utilization
- Develop detailed plans on pricing strategies, tenant incentives, and marketing programs to attract new tenants and maintain current lease agreements
- Establish performance metrics for leasing, monitor the leasing process, evaluate annual occupancy rates, and ensure financial goals are met
- Identify potential tenants, categorize and analyze different tenant groups, and implement customer service programs to strengthen tenant relationships
- Inspect and maintain tenant quality throughout the leasing process, ensuring brand image, product offerings, designs, and construction meet the center’s criteria and timelines
- Build a plan for replacing tenants in active projects to maintain high occupancy rates and rental income for each shopping center
Qualifications
- Bachelor's degree or equivalent experience in relevant area
- 10+ years' managing teams
- Excellent verbal and written communication in English
- Proficiency with Microsoft Office Suite
Công ty TNHH Omron Healthcare Manufacturing Việt Nam thành lập từ năm 2007 với 100% vốn đầu tư từ Nhật Bản. Công ty chuyên sản xuất thiết bị y tế như máy đo huyết áp, máy xông mũi, máy massage xung điện & nhiệt kế.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2007
- Năm 2009, Omron được tập đoàn nghiên cứu thị trường Fuji Keizai Nhật bản công nhận là thương hiệu MÁY ĐO HUYẾT ÁP SỐ 1 thế giới với doanh số trên 100 triệu máy được bán ra. Và đến tháng 11/2016 OMRON đã đạt được doanh số trên 200 triệu máy đo huyết áp trên toàn cầu.
Mission
-
Sứ mệnh của Omron Healthcare là đẩy mạnh việc ngăn ngừa các căn bệnh do lối sống và giúp tạo nên một xã hội mà con người được sống khỏe mạnh và thoải mái. Vì thế, Omron Healthcare quan tâm đặc biệt đến việc xây dựng một xã hội bền vững và luôn nâng cao ý thức bảo vệ môi trường bằng việc phát triển các sản phẩm thân thiện với môi trường. Tất cả các nguyên liệu, sản phẩm của Omron đều không có các hóa chất theo quy định “Hạn chế sử dụng chất độc hại RoHs của Liên minh Châu Âu”.