Mô tả công việc
Key Responsibilities
Strategic Sourcing for Production Materials
- Develop and implement local sourcing strategies for direct production materials, with a focus on agricultural commodity (rice)
- Ensure cost efficiency, quality, and supply security for key raw materials.
Execution of Global Sourcing Strategies
- Collaborate with Heineken Global Procurement (HGP) team to localize and execute global sourcing strategies within Vietnam.
- Maintain alignment with global standards and priorities while adapting to local market dynamics.
Stakeholder Collaboration for Value Creation
- Partner with cross-functional local teams, including Techno, Planning, Finance, and Marketing, to drive value creation and cost-saving initiatives.
- Actively support the Design Sustainable Values (DSV) program, ensuring alignment with sustainability and cost-saving goals.
Sustainability Leadership in Scope 3 Agriculture
- Lead and drive sustainability initiatives focused on reducing Scope 3 emissions for Heineken Vietnam within the agricultural supply chain.
- Collaborate with HGP, suppliers and stakeholders to implement innovative, sustainable practices.
Yêu cầu công việc
Experience
- At least 5 years of experience, preferably within the FMCG sector.
- Proven experience in strategic sourcing and supplier relationship management.
- Prior exposure to agricultural procurement is highly desirable.
Skills
- Strategic Thinking: Ability to think big and pioneer innovative approaches in new areas.
- Execution Excellence: Demonstrated ability to execute plans effectively and achieve measurable results.
- Scenario Planning: Proactive and forward-thinking, with the capability to anticipate and plan for various scenarios.
- Interpersonal and Stakeholder Management: Strong communication and relationship-building skills to engage diverse stakeholders.
- Storytelling and Presentation: Exceptional skills in crafting and delivering compelling narratives to influence decision-making.
- Language Proficiency: Fluency in English, both written and spoken.
Behaviours
- Growth Mindset: Embraces challenges and continuously seeks learning and growth opportunities.
- Positive Thinking: Maintains a constructive and optimistic attitude, even in complex situations.
- Openness to Feedback: Welcomes feedback and strives for continuous improvement.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công ty TNHH Omron Healthcare Manufacturing Việt Nam thành lập từ năm 2007 với 100% vốn đầu tư từ Nhật Bản. Công ty chuyên sản xuất thiết bị y tế như máy đo huyết áp, máy xông mũi, máy massage xung điện & nhiệt kế.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2007
- Năm 2009, Omron được tập đoàn nghiên cứu thị trường Fuji Keizai Nhật bản công nhận là thương hiệu MÁY ĐO HUYẾT ÁP SỐ 1 thế giới với doanh số trên 100 triệu máy được bán ra. Và đến tháng 11/2016 OMRON đã đạt được doanh số trên 200 triệu máy đo huyết áp trên toàn cầu.
Mission
-
Sứ mệnh của Omron Healthcare là đẩy mạnh việc ngăn ngừa các căn bệnh do lối sống và giúp tạo nên một xã hội mà con người được sống khỏe mạnh và thoải mái. Vì thế, Omron Healthcare quan tâm đặc biệt đến việc xây dựng một xã hội bền vững và luôn nâng cao ý thức bảo vệ môi trường bằng việc phát triển các sản phẩm thân thiện với môi trường. Tất cả các nguyên liệu, sản phẩm của Omron đều không có các hóa chất theo quy định “Hạn chế sử dụng chất độc hại RoHs của Liên minh Châu Âu”.