Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Ensure quality of customer experience: Analyze Metrics performance for key accounts and build the case for Business process Improvement; Collates and evaluates Shipper feedback and raise to relevant department for the improvement of overall shipper satisfaction and Ninja Van’s service offering; Monitor shipper satisfaction and service quality throughout shipper journey; Maintain open communication with all stakeholders, internal and external, across different geographies, throughout the on-boarding, shipping and delivery cycle; Initiate project to boost key shippers retention and/or volume growth
· Team management & Capacity development: Maintain capacity monitoring for CSM agents; Lead, Manage, and Coach CSM agents to achieve KPI; Mentor, monitor and appraise on their ability to handle shipper issues and requests; Conducts team meetings, one on one review sessions and individual observation sessions on a monthly basis; Constantly keep abreast of latest customer service and business trends and share the knowledge with Team
Yêu Cầu Công Việc
- Min. 5 years of experience in Key Account Management, Business Development with the portfolio of 30-40 Key accounts
- Proven track record in managing team of minimum 5 team members, working at office or remotely
- Excellent verbal and written communication skills
- Efficiency and organizational skills
- Strong presentation skills
- Computer literacy in order to type up reports, results and details of customer interaction
Bachelor’s degree in business or related field
• Hands-on experience with managing clients and teams
• Proven success in a corporate setting, working with all levels of management
• Strong written, verbal, and presentation skill
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Bình Anh là Công ty công nghệ dẫn đầu, tự chủ trong việc sản xuất thiết bị công nghệ cho phương tiện giao thông, xử lý dữ liệu lớn, cung cấp dịch vụ quản lý và các ứng dụng thông minh cho chủ phương tiện và cộng đồng người tham gia giao thông.
Hiện tại, sau 15 năm phát triển, Bình Anh có quy mô 600 nhân sự, cung cấp dịch vụ cho hơn 50,000 khách hàng, 200.000 xe ôtô ở đủ các loại hình vận tải và hàng triệu người dùng cuối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review ĐIỆN TỬ BÌNH ANH
Công việc không khó nhưng khối lượng lại nhiều, chấm công quá chính xác. Văn phòng rộng rãi sáng sủa , công việc không quá khó khăn. (rv)
Lương thì không cao lắm, nhưng không bao giờ chậm lương(trừ ngày chuyển tiền vào t7,cn ).(rv)