Mô tả công việc
As the PA to GM, you will play a pivotal role in supporting our General Manager, ensuring operational excellence, and driving sustainability initiatives. You’ll collaborate across departments to maintain quality standards, streamline processes, and align our operations with Melia’s commitment to exceptional service and environmental stewardship.
Support the General Manager: Manage schedules, communications, and prepare for meetings and presentations.
Ensure Standards & Quality Control: Assist departments in adhering to operational standards, conducting checks, and driving continuous improvement.
Lead Sustainability Projects: Follow up on eco-conscious initiatives, collaborating with teams to achieve environmental goals.
Departmental Coordination: Facilitate interdepartmental communication and alignment with organizational objectives.
Track & Report Progress: Prepare detailed reports on project milestones, quality audits, and sustainability metrics.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge.
- Daily shuttle bus to and from Hanoi city center.
- Free shared staff room at the dormitory.
- Free canteen meal (all days for those staying at dorm).
- Clear development plan and growing with Melia Hotels International.
- Fresh working environment with a unique hotel located on the mountain.
- Opportunity to grow and be part of the exciting rebranding journey to the Melia Collection in 2025.
Yêu cầu công việc
- Degree in Hospitality, Business Administration, or related fields.
- Detail-oriented with strong organizational and problem-solving skills.
- Fluent in English and Vietnamese, with excellent communication abilities.
- Experience in quality assurance, sustainability, or a similar role is highly desirable.
- Proactive and adaptable, with a passion for hospitality and eco-tourism.
Yêu cầu hồ sơ
If you’re ready to take your career to the next level and contribute to our success, we’d love to hear from you!
Contact: 0349624033 (Ms. Phượng).
Bình Anh là Công ty công nghệ dẫn đầu, tự chủ trong việc sản xuất thiết bị công nghệ cho phương tiện giao thông, xử lý dữ liệu lớn, cung cấp dịch vụ quản lý và các ứng dụng thông minh cho chủ phương tiện và cộng đồng người tham gia giao thông.
Hiện tại, sau 15 năm phát triển, Bình Anh có quy mô 600 nhân sự, cung cấp dịch vụ cho hơn 50,000 khách hàng, 200.000 xe ôtô ở đủ các loại hình vận tải và hàng triệu người dùng cuối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review ĐIỆN TỬ BÌNH ANH
Công việc không khó nhưng khối lượng lại nhiều, chấm công quá chính xác. Văn phòng rộng rãi sáng sủa , công việc không quá khó khăn. (rv)
Lương thì không cao lắm, nhưng không bao giờ chậm lương(trừ ngày chuyển tiền vào t7,cn ).(rv)