Responsibilities:
- Develop and grow assigned distributors in Northern Vietnam.
- Develop and maintain strategic business relationships with major accounts, buyers to promote brand awareness, profitable business relationships and keep abreast of trade development, competition, emerging consumers behaviours and trends.
- In charge of sales expansion, introduce new products or services to customers and organize visits to current and potential customers.
- Responsible for the sales activities, execute promotional plans and products listing as well as propose customize promotional activities.
- Analyse & propose strategy and generate sales related report on timely manner to ensure management are able to keep track of the sales progress.
- Maintain good relationship with customers.
- Any other duties as and when assigned by superior/management.
Qualifications:
- Minimum a diploma / Degree from a recognized institution.
- Fresh graduates with positive attitude are encouraged to apply.
- Experience in consumer goods Sales operations / channel sales or Distributor management experience is advantage.
- Prior working knowledge in Paper, Printing, Packaging, or paper converting industries is preferred.
- Work independently with minimum supervision.
- Good communication, presentation skills & excellent customer focus.
Hơn 20 năm hoạt động và phát triển, hiện nay Công ty TNHH Quốc tế Hải Long đã trở thành đơn vị số một tại Việt Nam trong lĩnh vực phân phối kinh doanh thời trang và dụng cụ thể thao với các nhãn hàng thời trang thể thao nổi tiếng: Adidas Lining, .... Bằng chiến lược định hướng rõ ràng và sự nỗ lực phát triển không ngừng nghỉ, hiện nay, Hải Long đã xây dựng được hệ thống mạng lưới phân phối gần 160 cửa hàng bán lẻ, 640 đại lý trên toàn quốc và là đối tác đáng tin cậy của các nhãn hàng thời trang thể thao trong nước cũng như Quốc tế. Có quy mô trên 1500 nhân sự nhưng Hải Long vẫn luôn hướng đến sự phát triển mở rộng nhân sự trên toàn quốc. Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp nhiều hơn nữa những sản phẩm Quốc tế đáp ứng thị yếu mua sắm cho thị trường Việt Nam..