Job Summary
We are looking for an experienced HR Business Partner Manager to join our HR team at Masan Consumer. In this role, you will work closely with partners - business leaders and employees to develop and implement HR strategies that align with organizational goals. Your expertise in human resources and understanding of the fast-paced FMCG environment will be crucial in driving employee engagement and fostering a high-performance culture.
Job Responsibilities
- Act as a strategic partner to business leaders, providing HR guidance and support to achieve operational objectives.
- Collaborate with various departments to understand their HR needs and develop tailored solutions that enhance workforce effectiveness.
- Analyze HR metrics and trends to identify opportunities for improvement in areas such as talent acquisition, retention, and employee development.
- Support the implemetation of HR initiatives and programs focused on performance management, employee engagement, and organizational development.
- Provide advice and support on employee relations issues, ensuring compliance with labor laws and organizational policies.
- Collaborate with the recruitment team to refine talent acquisition strategies that attract top candidates in the competitive FMCG market.
- Facilitate training and development programs that align with business objectives and enhance employee skills relevant to the FMCG sector.
- Business English
- MS Office
- Change Management
- Diversity, Equity, Inclusion and Belonging
- Compensation and Benefits
- Employee Experience
- Employee Relations
- Employer Branding
- HR Technology
- Leadership Development
- Learning and Development
- Off-Boarding
- Organizational Design
- Onboarding
- Organizational Development
- Payroll
- People Analytics
- Performance Management
- Policies and Procedures
- Talent Acquisition
- Consumer Centricity
- Innovation
- Ownership
- Passion for winning
- Purposeful Leadership
- Business Acumen
- Learning Agility
- Dealing With Ambiguity
- Vision & Strategy
- Talent Catalyst
- Leading The Change
- Integrity & Trust
- Stakeholder Management
- Collaboration
- Planning
- Problem Solving
- Result Driven
- Bachelors in Human Resources or Business Administration
Conditions of Employment
- Ability to travel on business trips
Relevant Industries
- FMCG
HOMEFARM là hệ thống bán lẻ thực phẩm nhập khẩu với các sản phẩm như thịt bò Mỹ - Úc, cá hồi tươi nhập khẩu, thủy hải sản xuất nhập khẩu và luôn đặt chất lượng sản phẩm lên hàng đầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, …theo Luật Lao động, lương tháng 13.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 21/04/2017
Mission
SỨ MỆNH:
Homefarm theo đuổi sứ mệnh trở thành hệ thống bán lẻ tiên phong trong việc đưa các thực phẩm chất lượng Quốc tế tới tận tay người tiêu dùng Việt Nam.
Tạo dựng môi trường làm việc nhiều cơ hội phát triển năng lực, đóng góp giá trị và tạo dựng sự nghiệp thành đạt. Mỗi nhân viên đều tự hào khi làm việc tại Homefarm.
TẦM NHÌN:
Trong vòng 5 năm tới Homefarm trở thành Công ty số 1 về cung cấp thực phẩm chất lượng Quốc tế, với 1000 cửa hàng phủ sóng khắp các tỉnh thành của Việt Nam, phục vụ trên 5 triệu khách hàng và trở thành một trong top 100 Công ty có môi trường làm việc tốt nhất.