JOB DESCRIPTION
Be responsible for supporting Non-life Insurance business activities for B2B clients and the Sales team.
- Being in charge of insurance policies as assigned
- Calculating premiums for policies and endorsements
- Implementing client data management process in the data management system of the Company
- Coordinating with relevant parties to ensure that insurance policies, endorsements and related documents are issued on time
- Promoting & following up clients’ information declaration, confirmation and premium payments
- Preparing reports & presentations as instructed and translating sales & marketing documents as required.
QUALIFICATIONS
- Graduation with a major in Insurance/ Finance/ Banking/ Economics/ Foreign Trade is advantageous.
- At least 6 months of experience in the Sales/ Key Account management/ Customer service field.
- General knowledge or experience in insurance is preferable.
- Good at English. Proficient in MS Office, especially MS Excel & MS PowerPoint.
- Communication, Teamwork, Time & Task management, Multi-tasking, Analytical & Logical thinking skills.
BENEFITS
- Monthly allowance: Lunch, Mobile phone, Transportation
- Other allowances: Birthday, Public holidays, etc.
- Workers’ Compensation Insurance
- Activities & Parties: 2 trips/year, Annual Conference, Company Anniversary, Women’s Day, Employee Birthdays, Sports activities, etc.
- Various types of Leave, up to 17 days/year, can be divided into 1/4 day or 1/2 day leave
- Social/ Health/ Unemployment Insurance on full salary
- Training opportunities in technical skills.
HOMEFARM là hệ thống bán lẻ thực phẩm nhập khẩu với các sản phẩm như thịt bò Mỹ - Úc, cá hồi tươi nhập khẩu, thủy hải sản xuất nhập khẩu và luôn đặt chất lượng sản phẩm lên hàng đầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, …theo Luật Lao động, lương tháng 13.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 21/04/2017
Mission
SỨ MỆNH:
Homefarm theo đuổi sứ mệnh trở thành hệ thống bán lẻ tiên phong trong việc đưa các thực phẩm chất lượng Quốc tế tới tận tay người tiêu dùng Việt Nam.
Tạo dựng môi trường làm việc nhiều cơ hội phát triển năng lực, đóng góp giá trị và tạo dựng sự nghiệp thành đạt. Mỗi nhân viên đều tự hào khi làm việc tại Homefarm.
TẦM NHÌN:
Trong vòng 5 năm tới Homefarm trở thành Công ty số 1 về cung cấp thực phẩm chất lượng Quốc tế, với 1000 cửa hàng phủ sóng khắp các tỉnh thành của Việt Nam, phục vụ trên 5 triệu khách hàng và trở thành một trong top 100 Công ty có môi trường làm việc tốt nhất.