Strategy & Planning
- Working with stakeholders to understand their needs, concerns, and the environment that they operate in to define detailed requirements.
- Communicating requirements to stakeholders, managing conflicts, issues, and changes to ensure that stakeholders and project team members remain in agreement on solution scope.
- Gather, organize, and synthesize large amounts of product information from various sources.
- Identify and define business needs and problems/issues to enable a feasible solution scope to be developed.
- Identify the risks associated with the proposed solution as well as the risk for not implementing the solution.
- Collaborate in the planning, design, development, and deployment of new applications and enhancements to existing applications.
- Contributes to the conversion of business needs into functional designs and conduct product training as needed.
- Identifies and manages gaps, determining the effectiveness of proposed solutions and developing Business Requirements documents and models.
- Ensure the team understands the product requirements and backlog and that the product is delivered at high quality.
- At least 3 years in business analysis.
- Understanding of BABOK® Knowledge Areas.
- Excellent analytical, mathematical, and creative problem-solving skills.
- Excellent written and oral communication skills.
- Familiarity with trends in web standards, accessibility, and usability.
- Being experienced in Agile environment, good logical thinking, analytical thinking, critical thinking and problem solving.
- Knowledge of standard business analysis tools and techniques, such as process mapping, requirements gathering, and stakeholder analysis.
- Understanding of database systems and data visualization tools (e.g., Excel, SQL).
- Strong analytical, problem-solving, and documentation skills.
- Excellent interpersonal and communication abilities, with a focus on active listening and translating technical concepts for non-technical audiences.
- Proactive attitude and self-motivation with the ability to work independently or as part of a team.
- Excellent listening and interpersonal skills. Logical and efficient.
HOMEFARM là hệ thống bán lẻ thực phẩm nhập khẩu với các sản phẩm như thịt bò Mỹ - Úc, cá hồi tươi nhập khẩu, thủy hải sản xuất nhập khẩu và luôn đặt chất lượng sản phẩm lên hàng đầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, …theo Luật Lao động, lương tháng 13.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 21/04/2017
Mission
SỨ MỆNH:
Homefarm theo đuổi sứ mệnh trở thành hệ thống bán lẻ tiên phong trong việc đưa các thực phẩm chất lượng Quốc tế tới tận tay người tiêu dùng Việt Nam.
Tạo dựng môi trường làm việc nhiều cơ hội phát triển năng lực, đóng góp giá trị và tạo dựng sự nghiệp thành đạt. Mỗi nhân viên đều tự hào khi làm việc tại Homefarm.
TẦM NHÌN:
Trong vòng 5 năm tới Homefarm trở thành Công ty số 1 về cung cấp thực phẩm chất lượng Quốc tế, với 1000 cửa hàng phủ sóng khắp các tỉnh thành của Việt Nam, phục vụ trên 5 triệu khách hàng và trở thành một trong top 100 Công ty có môi trường làm việc tốt nhất.