Mô tả công việc
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager/ Operation Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Sản Xuất – Thương Mại và Xây Dựng Việt Hàn (gọi tắt là Việt Hàn) thành lập vào ngày 12/06/2009, bắt đầu sản xuất và cung cấp bê tông thương phẩm với Trạm trộn đầu tiên tại tỉnh BRVT. Sau đó các trạm trộn lần lượt được xây dựng tại Hà Tĩnh, Thanh Hóa, Nhơn Trạch – Đồng Nai nhằm phục vụ cho các công trình tiêu biểu các dự án trọng điểm trong khu vực. Năm 2016, đánh dấu bước ngoặt quan trọng khi Việt Hàn đã có mặt tại TP. HCM và hiện nay đã có 04 trạm trộn phục vụ cho các công trình trọng điểm tại thị trường xây dựng lớn nhất cả nước, mở ra một trang mới cho Việt Hàn trên hành trình trở thành thương hiệu bê tông và vật liệu xây dựng hàng đầu Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
- Hội nhập trong thời kỳ đổi mới đất nước, bên cạnh yếu tố thuận lợi khách quan Việt Hàn đã không ngừng vượt khó vươn lên và khẳng định vị thế của mình, đến nay Việt Hàn đã trở thành công ty cung cấp bê tông trộn thương phẩm các loại có uy tín cao đối với các nhà thầu trong nước và quốc tế