Việc làm SCIFATE VN

Cập nhật 23/11/2024 19:31
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SCIFATE VN
Customer Service Manager (Korean Language)
SCIFATE VN
50 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 18/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.

Yêu cầu công việc

Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Proficiency in English communication is an advantage.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Willingness to work a flexible schedule.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
WeWork Etown Central, 11 Đoàn Văn Bơ, Phường 13, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Scifate VN là Công ty Trách nhiệm hữu hạn đang hoạt động lĩnh vực IT phần mềm, lập trình tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trí "Chuyên gia lập trình máy vi tính" với các kỹ năng chuyên môn cao, IT phần mềm. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như BHXH, BHYT và du lịch khi làm việc tại Scifate VN

Những nghề phổ biến tại SCIFATE VN

Bạn làm việc tại SCIFATE VN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SCIFATE VN

SCIFATE VN

Click để đánh giá