What you will do
- Plan and execute consumer research, competitor and market analysis to answer key business, marketing and product questions, ensure report quality and timely delivery of research outputs;
- Design and manage research projects that include either one or combination of the following types of research: (1) quantitative research such as tracking surveys, e.g. brand health, competitive NPS; U&A, market sizing and segmentation, campaign evaluation etc.; (2) qualitative research such as in-depth interviews, focus groups, diary studies, concept testing etc.; (3) secondary research such as competitor analysis, business model and strategy, product and marketing ideation etc.
- Interpret data and information into clear and compelling insights that lead to actionable recommendations, able to communicate results and recommendations to key stakeholders;
- Work closely with cross-functional stakeholders in product, design, data science, marketing, and business units to provide customer and market understanding and drive research recommendation implementation;
- Implement new, improved and/or more cost-effective marketing research tools, methods, and processes;
- Follow and improve the standardization of the research process, documentation and sharing knowledge;
- 3+ years conducting market research and/or business consulting, with an excellent command of either qualitative, quantitative methods and/or business consulting capabilities;
- Strong foundational knowledge of qualitative or quantitative research tools and techniques;
- (Qualitative) Good moderation skills, including strong ability to relate to people at all levels and an effective/flexible communication style;
- (Quantitative) Proficient with a variety of statistical analysis methods such as Regression, Logistic regression, decision trees, Time series forecasting methods, etc. Proficient in SPSS, R/R Studio or other statistical analysis software. Proficient in Oracle, SQL Server or other SQL-based platforms is a Plus;
- Strong business acumen; an understanding of business goals, strategies and pressures while being aware of industry trends and competitive actions as a context for doing research;
- Ability to build collaborative relationships remotely and cross-functionally to influence strategy and decisions;
- Can express ideas clearly and simply; listen to others. Good data/ insights analysis / interpretation skills. Excellent written and verbal communication;
- Strong project management skills and experience guiding multiple internal and/or outsourced projects simultaneously;
- Good attitude and ability to work independently, as well as part of a team;
- Language: proficient in English. Chinese is a plus.
TẬP ĐOÀN RITA VÕ hoạt động đa ngành trong nhiều lĩnh vực, khẳng định uy tín trên thị trường Việt Nam với vai trò nhà phân phối hàng loạt các thương hiệu hàng đầu thế giới. Hiện nay, TẬP ĐOÀN RITA VÕ đang phát triển vững mạnh trên nhiều lĩnh vực:
- RITA VÕ HOME PRO - Thế giới VLXD & Nội thất cao cấp
- RITA VÕ muanhanhVATLIEUXAYDUNG - Thế giới VLXD & Nội thất cao cấp
- RITA VÕ AUTO - Nhập khẩu và phân phối ô tô
- RITA VÕ FASHION - Trung tâm thời trang cao cấp
- RITA VÕ PREMIUM CAFE - Hệ thống quán cafe và cafe rang xay 100% nguyên chất
- RITA VÕ HOTEL, GOLF, RESORT… tại Phú Quốc
- RITA VÕ SPORT - Thế giới dụng cụ thể dục thể thao
- RITA VÕ LIFEWINDOW - Thế giới cửa & phụ kiện cao cấp
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn thành lập năm 1998
Mission
Nỗ lực thực hiện sứ mệnh tạo dựng thương hiệu lớn mạnh và phát triển bền vững. Chia sẻ khó khăn cũng như lợi ích với đối tác, khách hàng và cộng đồng xã hội. Cùng nhau gắn bó trên con đường phát triển thịnh vượng.
Review Rita Võ
Môi trường thị phi, đấu đá, phe phái Cty gia đình, chỉ theo cảm tính của cấp trên Đồng nghiệp thì đúng chỉ gây nghiệp, nói xấu, đâm thọt nhau (rv)
Trễ lương tầm 10 ngày không một lời thông báo chính thức. Thường xuyên bắt buộc tăng ca không tính lương, hay nghỉ bù gì hết (rv)
Đi làm trễ một phút bị trừ lương, 6h về mà làm đến 7h mới được về, về đúng giờ là bị đánh giá liền. Làm tới sáng thứ 7, phải mang máy về nhà làm luôn cuối tuần (rv)