Việc làm Telio Việt Nam

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Telio Việt Nam
Customer Services and Payment Reconciliation Specialist
Telio Việt Nam
3.3
8 đánh giá 91 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

The Purpose of Your Role:

Our service allows doctors and health professionals to make their processes more efficient and productive, to improve the customer experience and strengthen partnerships. We make it easy for patients to gain access to health services through online appointment scheduling, video consultation hours and the digital creation of prescriptions. Then, patients can purchase health support products and goods from E-commerce partners.

A Customer Services for Care/Commerce platform is responsible for our customer satisfaction (Hospitals, Healthcare Clinics, Doctors, Experts or Patients) with the high UX platform & Patient 5 Star Service Standard.

As an externally facing team member you are central to bringing the Hello Health Group Vision and Mission to life, acting as a role model for the company values to inspire the highest level of commitment to the company’s vision, mission, purpose, and commercial ambitions, in alignment with Hello Health Group strategy.

The CS will report to a Line Manager and abide by guidelines, receive training & execute processes to ensure delivery of great customer service across the board.

Your Key Responsibilities:

  • Be the key customer point of contact for queries relating to the platform, technology and customer experience. Developing and maintaining strong relationships with all customers.

  • Payment reconciliation, request payment/invoice issuance or revenue collection on time as SOP requirement and administation Contract s’ status (delivery to partners, signing process, storage status);

  • Follow up and ensure a timeline to deliver articles reviews, booking care, and orders on time.

  • Work internally across teams such as marketing, content & product to ensure your customers have a great experience and find success through using the Care platform.

  • Actively respond to customer support requests daily and work with SOPs, processes and best practices to constantly improve performance and customer satisfaction. Working to minimise customer churn.

  • Collect, consolidate and communicate customer feedback internally to enable improvements to the product, service suite & value proposition presented to partners.

Key Performance Indicators:

  • Customer Satisfaction (NPS).

  • Manage and solve Customers Service channels on time with 5 Star Service Standard

  • Payment reconciliation on time as SOP requirement

Yêu Cầu Công Việc

Who We Want

  • 1-2 years of Customer Services management experience, healthcare space’s knowledge and working with Clinics/Doctors experience is preferred. 

  • Excellent emotional intelligence with strong problem solving skills. The ability to understand, listen & empathise with customers to be able to translate their problems into solutions in a timely and efficient manner.

  • Experience working closely with B2B customers for technology products & in the healthcare space is a plus. All experience that is customer facing is of value though.

  • Good speaking and writing skills in English

  • High level of professionalism and diligence

  • Able to reach across cultural and social boundaries to bring teams together

  • Work efficiently and have a proven ability to meet deadlines

Key Performance Indicators:

  • Customer Satisfaction (NPS). 

  • Manage and solve Customers Service channels on time with 5 Star Service Standard

  • Payment reconciliation on time as SOP requirement

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Telio Việt Nam
Telio Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 06, Tháp A, Sky City Tower, 88 Láng Hạ, Phường Láng Hạ, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

TELIO VIETNAM là công ty sử dụng công nghệ dữ liệu để xây dựng nền tảng thương mại B2B lớn nhất Việt Nam, Telio kết nối các nhà bán lẻ quy mô nhỏ, truyền thống với các thương hiệu và nhà bán buôn trên nền tảng tập trung, bằng cách tổng hợp nhu cầu, Telio có thể cung cấp cho các nhà bán lẻ nhỏ nhiều lựa chọn hơn, giá tốt hơn và hậu cần hiệu quả hơn thông qua tính kinh tế theo quy mô.

Bên cạnh đó, Telio tự hào là nền tảng thương mại điện tử B2B tiên phong của Việt Nam huy động thành công 25 triệu đô-la Mỹ trong vòng gọi vốn Series-A với nhà đầu tư chính là quỹ Tiger Global và sự tham gia của các quỹ đầu tư danh tiếng khác: Sequoia India, GGV Capital và RTP Global.

 

Những nghề phổ biến tại Telio Việt Nam

Bạn làm việc tại Telio Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Telio Việt Nam

Telio Việt Nam

Click để đánh giá