Your Role
You are responsible to support our customers by providing helpful information, answering queries + resolving complaints. Utilizing your strong forwarding + market knowledge, you will provide front line support for customers to ensure customer satisfaction with our International Supply Chain (ISC) products, services + features. You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives.
Your Responsibilities
You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives.
- To qualify + enter customer orders into the operational execution process.
- To drive customer engagement, satisfaction, retention + reactivation in close cooperation with the destinations + regional stakeholders.
- To provide, document, follow-up on quotations + opportunities in line with the customer account strategy.
- To ensure complete + correct customer contact data, service data + changes in KN systems while ensuring a best-in-class onboarding + high level of data quality + timeliness including setting up + consistently providing customer reporting.
- To consistently perform purchase order + shipment qualification in line with working instructions to ensure full + complete handovers to the OCC, optimizing the customer experience.
- To contribute as process owner on continuous improvements of processes + controls for lean processes focusing on cost effectiveness + productivity.
- To document, resolve, analyze all complaints, then identify, share + eliminate root causes.
- To ensure delivery of all financial targets + strategic objectives across International Supply Chain (ISC).
- Bachelor Degree in International Business/ Supply Chain/ Logistics/ Import-Export, or related field.
- Having at least 1-year experience in the same position is an advantage.
- Basic knowledge about import / export process.
- Good at communication, customer service, problem solving, stakeholder management, time & plan management skills.
- Being careful, accountable, customer-oriented and detail-oriented.
- Good command of English.
- Efficiency in MS Office.
Our global logistics network, cutting-edge IT systems, in-house expertise and excellent customer service is proof of our dedication to be the market leader. These attributes have placed us at the forefront of our industry, and positioned us to continue increasing the scope of our customer solutions and services. Kuehne + Nagel gives employees the opportunity to learn and develop; to grow and perform to their fullest potential within a global work environment. We offer performance driven remuneration and total rewards and benefits.
CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM ÂN NAM (Annam Gourmet) đã trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực dịch vụ thực phẩm và đồ uống tại Việt Nam, hoạt động liên doanh trong cả lĩnh vực bán lẻ và bán buôn.
Ngoài ra, Annam Group còn nhập khẩu và phân phối các nhãn hiệu mỹ phẩm và thiết bị khách sạn công nghiệp nổi tiếng.
Review Thực phẩm Ân Nam - Annam Gourmet
Môi trường làm việc thân thiện, cấp trên giỏi, quản lý làm việc chuyên nghiệp và hoà nhã. Đồng nghiệp rất tốt, luôn hỗ trợ nhau hết mình trong công việc.
Giám đốc có kiến thức chuyên môn rất tốt. Môi trường làm việc rất tốt, rất thích hợp để sáng tạo và phát triển bản thân. Đãi ngộ, chế độ của công ty cho nhân viên tốt.
Làm ở công ty này là được tích lũy rất nhiều kiến thức và kinh nghiệm trong quá trình làm việc, luôn được tiếp xúc và giao tiếp với khách hàng là người nước ngoài.