Mô tả công việc
- Keep the outlets clean and optimal
- Keep the banquet hall optimally clean
- Complete preparations before opening such as checking reservations, arranging backsides, arranging items / linen, and sharing customer information.
- Conduct customer service according to SOP, such as customer reception, order, food setting, calculation and farewell
- Improve customer service quality through product knowledge learning and customer information acquisition
- Minimize customer complaints by responding promptly to customer complaints and requests
- Observe all the regulations of the store and inspect / maintain / supplement supplies
- If necessary, support the work of others in the station (cashier, serving, cleaning, etc.)
Quyền lợi được hưởng
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year - 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm
- 24h accidental insurance/ BH tai nạn 24/24h
- Uniform, staff meals/ Được cung cấp đồng phục, suất ăn
Yêu cầu công việc
- Understanding of F & B and hotel industry and products
- Requires knowledge of hotel food & beverage operation and food & alcoholic beverage
- Basic computing skills and computer program operation skills
Yêu cầu hồ sơ
Với gần 40 năm xây dựng và phát triển, công ty Hải Nam đã trở thành một trong những công ty sản xuất chế biến và xuất khẩu thủy hải sản hàng đầu Việt Nam. Sản phẩm của Hải Nam được xuất khẩu đến nhiều nơi trên thế giới như châu Âu, Nhật Bản, Mỹ, Hàn Quốc,...Tại thị trường Việt Nam, các sản phẩm hải sản và nông sản của Hải Nam đã có mặt tại các hệ thống siêu thị Coopmart, Vinmart, BigC, Lotte Mart, Mega Market, các cửa hàng tiện lợi, nhà hàng khách sạn và rất được người tiêu dùng ưa chuộng. Hải Nam còn kinh doanh mảng bán lẻ và nhà hàng.