Việc làm Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG

Cập nhật 26/11/2024 10:52
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG
Personal Assistant To General Manager
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 15/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Hạ Long - Quảng Ninh

Mô tả công việc

  • Manage the General Manager’s diary to co-ordinate meetings/appointments, and to ensure smooth running of such meetings
  • Screen/handle telephone calls, appointments, mails and emails and take action accordingly
  • Take minutes at the Executive Committee Meeting
  • Coordinate and communicate with various departments and all levels of staff on matters directed by the General Manager
  • Prepare and manage correspondences with internal and external parties for General Manager’s signature
  • Attend to requests from divisional, corporate or owners offices and facilitate it accordingly
  • Attend to residents/patrons’ special requests or complaints that are directed to the General Manager
  • Co-ordinate travel arrangements in a highly efficient manner and prepare detailed travel file accordingly
  • Ensure approval forms are prepared for the General Manager for signature and approval of the Vice President, Operations, e.g. leave application forms, travel approval forms, expense claims reports, etc.
  • Maintain confidentiality of sensitive matters/issues
  • Maintain a high level of professionalism and project a positive image of the organization.

Quyền lợi được hưởng

  • Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
  • Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
  • Opportunity to grow within your property and across the world.
  • Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.

Yêu cầu công việc

  • Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
  • Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
  • Having secretarial experience and working at Accor is a plus
  • Good communication and customer contact skills
  • Ability to work effectively and contribute in a team
  • Self-motivated and energetic
  • Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

  • Apply on Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG
Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số nhà 17E, tổ 12A, Phường Thượng Đình, Quận Thanh Xuân

Thành lập từ năm 2010, bắt đầu từ những nhân viên cốt cán hiểu biết về công nghệ thông tin, phần mềm và giải pháp máy tính, lập nghiệp với việc kinh doanh và bán các phần mềm, hosting, thiết kế. Đến nay, Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG (thương hiệu SOFT365) đã trở thành địa chỉ mua hàng tin cậy với đại đa số Khách hàng lĩnh vực phần mềm. Để có được sự tin tưởng và hài lòng từ các khách hàng, Soft365 luôn đảm bảo cung cấp đến tận tay người tiêu dùng các phần mềm bản quyền chính hãng với chất lượng cũng như dịch vụ tốt nhất.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG

Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG

Click để đánh giá