Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Sales Intern
Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG
27 việc làm
4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
09/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |HCM Office: 01 Bạch Đằng, Bluesky Office Building, P2, Quận Tân Bình, Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
The Sales Intern is responsible for assisting to generating potential customer lists, maintaining client information in the CRM system, creating marketing materials, analyzing marketing metrics, and performing administrative tasks as assigned.
• Generate potential customer list by:
o Utilizing assigned tools and channels to search for clients based on specific lanes and commodity verticals.
o Analyzing data to curate a client list that meets the criteria set by management.
o Based on the company's current customer list identify existing customers and new customers.
o Gathering contact information for each new client through all available social media channels.
• Maintain accurate and up-to-date client information in the CRM system.
• Create marketing materials, such as PowerPoint presentations, following the sales team's guidelines.
• Support the analysis of marketing metrics and campaign performance, offering insights and suggestions for improvement.
• Perform administrative and logistical tasks as well as other duties assigned by management.
• Generate potential customer list by:
o Utilizing assigned tools and channels to search for clients based on specific lanes and commodity verticals.
o Analyzing data to curate a client list that meets the criteria set by management.
o Based on the company's current customer list identify existing customers and new customers.
o Gathering contact information for each new client through all available social media channels.
• Maintain accurate and up-to-date client information in the CRM system.
• Create marketing materials, such as PowerPoint presentations, following the sales team's guidelines.
• Support the analysis of marketing metrics and campaign performance, offering insights and suggestions for improvement.
• Perform administrative and logistical tasks as well as other duties assigned by management.
Yêu cầu công việc
► Education and experience:
• Study fields such as International Business, Logistics and Supply Chain Management, Business Administration, or related disciplines are preferred.
• Junior or Senior students are encouraged to apply.
► Required skills and abilities:
• Minimum commitment of 4 months required.
• Ability to use MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint).
• Good at English, both verbal and written.
• Familiar with professional social media platforms and networking tools.
• Demonstrate a commercial mindset and basic business acumen.
• Exhibit a proactive, hard-working, and enthusiastic attitude.
• Possess strong administrative skills and is results-oriented with attention to detail.
• Pay close attention to detail and have strong organizational skills.
• Demonstrates effective communication and proactive approach in task completion.
• Open to receiving feedback and committed to continuous improvement.
• Study fields such as International Business, Logistics and Supply Chain Management, Business Administration, or related disciplines are preferred.
• Junior or Senior students are encouraged to apply.
► Required skills and abilities:
• Minimum commitment of 4 months required.
• Ability to use MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint).
• Good at English, both verbal and written.
• Familiar with professional social media platforms and networking tools.
• Demonstrate a commercial mindset and basic business acumen.
• Exhibit a proactive, hard-working, and enthusiastic attitude.
• Possess strong administrative skills and is results-oriented with attention to detail.
• Pay close attention to detail and have strong organizational skills.
• Demonstrates effective communication and proactive approach in task completion.
• Open to receiving feedback and committed to continuous improvement.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số nhà 17E, tổ 12A, Phường Thượng Đình, Quận Thanh Xuân
Thành lập từ năm 2010, bắt đầu từ những nhân viên cốt cán hiểu biết về công nghệ thông tin, phần mềm và giải pháp máy tính, lập nghiệp với việc kinh doanh và bán các phần mềm, hosting, thiết kế. Đến nay, Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG (thương hiệu SOFT365) đã trở thành địa chỉ mua hàng tin cậy với đại đa số Khách hàng lĩnh vực phần mềm. Để có được sự tin tưởng và hài lòng từ các khách hàng, Soft365 luôn đảm bảo cung cấp đến tận tay người tiêu dùng các phần mềm bản quyền chính hãng với chất lượng cũng như dịch vụ tốt nhất.
Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG
Bạn làm việc tại Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG
Click để đánh giá