Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Coordinator - Sales Operations ( Nhân viên hỗ trợ kinh doanh)
Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG
25 việc làm
6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
14/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
14/12/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Take responsibility for inquiries from customers and support District Sales Executive to secure the business opportunities.
- Perform the best customer service to ensure high customer satisfactions.
- Manage monthly delivery of key reports to District Sales Manager
- Provide rates and pricing support
- Monitor sales tasks and ensure the fulfillments
- Responsible for CRM (Customer Relationship Management system) inputs and updates.
- Corporate and work with other branches related to any sales’ issues
- Work on various strategic projects to align with company initiatives and support business development efforts throughout branch
- Potentially support sales with customer interactions which may include external interactions
- Assist District Sales Manager in updating and monitoring business opportunities.
- Assist District Sales Manager in running Sales weekly meeting and take the minutes
- Organize sales events to drive existing and new customer engagement
- Manage to update company visitors and arrange meeting schedules with sales team
- Attend training & development sessions to understand the requirements of Sales
- Organize training sessions related to Sales for your branch, as directed by the District Sales Manager.
- Ensure updated marketing materials are accessible to Sales team and create customer-focused PowerPoint presentations from various marketing material. Work with Corporate Marketing team for customized content when needed.
- Take up additional tasks, as required, in support of Company’s need.
Yêu Cầu Công Việc
- University degree or equivalent business qualifications.
- Oral and Written Chinese language or Korean language is an advantage
- Be proficient in Excel, Power Point and Word
- Good communication in both English and Vietnamese
- Strong problem solving, organizational, and interpersonal skills
- Ability to work productively both individually and in a team environment.
- Sense of urgency for goal achievement
- Strong rapport and relationship building focused
- Influences others to action
- Self-motivated with ability to work in a fast paced and constantly changing environment.
- Comfortable with regular data entry on a laptop computer
- Good communication in both English and Vietnamese
- Able to work well in team, under high pressure and tight deadline.
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Tầng 3, Tòa nhà Flemington Tower, số 182 Đường Lê Đại Hành , Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số nhà 17E, tổ 12A, Phường Thượng Đình, Quận Thanh Xuân
Thành lập từ năm 2010, bắt đầu từ những nhân viên cốt cán hiểu biết về công nghệ thông tin, phần mềm và giải pháp máy tính, lập nghiệp với việc kinh doanh và bán các phần mềm, hosting, thiết kế. Đến nay, Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG (thương hiệu SOFT365) đã trở thành địa chỉ mua hàng tin cậy với đại đa số Khách hàng lĩnh vực phần mềm. Để có được sự tin tưởng và hài lòng từ các khách hàng, Soft365 luôn đảm bảo cung cấp đến tận tay người tiêu dùng các phần mềm bản quyền chính hãng với chất lượng cũng như dịch vụ tốt nhất.
Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG
Bạn làm việc tại Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ TSG
Click để đánh giá