Mô tả công việc
Responsibilities:
- Receive and process special requests from VIP customers.
- Develop and implement customer retention strategies.
- Analyze customer feedback and behavior to identify opportunities for improvement.
- Work closely with the marketing and sales teams to align customer loyalty programs with overall business goals.
- Develop and Implement Customer Loyalty Programs.
- Coordinate with customer service to resolve issues promptly and improve customer experience.
- Measure the effectiveness of customer loyalty programs and make necessary adjustments.
Yêu cầu công việc
Requirement:
- Proven experience in a similar role.
- Strong understanding of customer relationship management (CRM) software.
- Excellent analytical and problem-solving skills.
- Ability to interpret customer behavior data.
- Superb communication skills to interact with diverse stakeholders.
Quyền lợi được hưởng
Benefit:
- Salary and bonus appropriate to capacity, minimum 6,500,000 VND/month
- Work in an international, dynamic and youthful environment.
- Cooperate with many partners around the world.
- Be trained and learn basic knowledge about the recruitment position.
- Enjoy full insurance and employee benefits according to state regulations.
- Participate in Team Building/Team Outing 2 times/year.
Long Vân Limousine là một trong những Tập Đoàn Vận Tải có chất lượng dịch vụ tốt nhất Tây Nguyên và xếp thứ hạng cao ở Việt Nam. Với mong muốn mang đến cho khách hàng những chuyến đi trọn vẹn, Long Vân không ngừng cải thiện và nâng cao chất lượng dịch vụ một cách tốt nhất.
Long Vân Limousine mong muốn đem đến cho quý khách hàng những chuyến xe an toàn, chất lượng nhất. Vì vậy chúng tôi không ngừng nâng cấp dịch vụ tiện ích. Đến với Long Vân Limousine mỗi chuyến xe là một trải nghiệm tuyệt vời.