Develop a model for supplying new goods and services that aligns with the company's business objectives, market expansion strategies, and brand development in new markets
Collaborate closely with Team Leaders/Managers and internal Marketing departments, customers, and partners on sales and business strategies in the new market
Establish and maintain positive relationships between the company and customers, primarily focusing on customers from South KoreaEducational requirements: Bachelor's degree (any field, with a preference for Business Administration, International Business, International Trade, ...)
Work experience requirements: Minimum of 3 years of work experience in an international environment in the position of Market Development Manager, Business Strategy Development, Sale Manager,..
Other requirements: Good health, proficient in multiple languages, including English and Korean, in all four language skills (listening, speaking, reading, writing) to meet the business development needs in the new phase and the demand for expanding new markets, primarily targeting customers from South Korea5 working days per week
12 annual leave per year
Menstrual leave equals 0.5 days/month for female staff
1 Family Day per month with earlier leaving time
Premium Health Insurance
13th month salary
Performance bonus
Gifts on national holidays & special occasions
Annual Health Check
Monthly Teambuilding Activities
Monthly Sports Activities (IMV Sports Club)
Yearly Company Trip
Soft skills and specialized training programs
IMV Library
Extra Korean Class
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.