Mô tả công việc
The Content Creator is responsible for developing captivating ideas and content that resonates with audiences across various platforms. From concept development and pre-production planning to production and post-production editing to you will be responsible for bringing the brand vision to life through visually compelling stories. The primary role will focus on content creation but will also collaborate with other business units within the company. This position reports directly to the Marketing & Communications Manager APA.
ESSENTIAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Conceptualize, develop and edit internal content to keep employees informed and engaged.
• Conceptualize, develop and edit external marketing content to support the Marketing Strategy.
• Support the Marketing & Communications Manager in developing a Social Media (LinkedIn, Facebook, TikTok,...) concept and creating a consistent still imagery, video content & copies.
• Ensure a consistent message across both internal and external channels and a storytelling that meets the company's values.
• Familiarize yourself with market trends in all countries of Asia Pacific, stay on top of industry, marketing & technology trends to ensure relevancy & to support creative brainstorming sessions
• Keep audience attention by improving successful campaigns, retiring irrelevant content, and testing new concepts.
• Test & try content creation with newest AI technologies and develop new ideas while using current relevant AI resources
• Perform all other duties as assigned.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in Production, Digital Media, Marketing, or a related field.
• 2-4 years of experience in Production, Content Creation, Marketing, or a related field.
• Strong storyteller with a creative mind that can envision a final piece from an initial concept discussion.
• In-depth knowledge of digital media platforms, and other distribution channels.
• Expertise in Adobe Creative Suite, After Effects, Canva and other relevant software.
• Expertise in Video editing tools such as Adobe Premiere, Davinci Resolve Studio or similar tools.
• Excellent Communication and collaboration skills with the ability to work effectively in a team environment.
• Excellent project management and organizational skills, with the ability to prioritize tasks and meet deadlines.
• Strong problem-solving skills, with the ability to use data to drive content decisions.
• Strong attention to detail and commitment to quality.
• Ability to generate original and innovative ideas.
• Strong experience with video, audio, and photo equipment.
• Experience with automation and AI, such as ChatGPT is a plus.
Quyền lợi được hưởng
Attractive salary and bonus; 13th salary
Chăm sóc sức khoẻ
Annual Health Check, Private Health Care, Outing trip
Đào tạo
Training
Được thành lập vào năm 2010, đến nay, Công ty XNK Cuộc Sống Tươi Đẹp tự hào là một trong những nhà phân phối hàng đầu Việt Nam về thiết bị làm đẹp và mỹ phẩm chăm sóc da.
Hiện nay, Công ty đã và đang cung cấp cho thị trường toàn quốc những thiết bị điều trị da chuyên sâu được nhập khẩu chính hãng từ Ionto Comed (Đức), Solitone (Canada), cùng các dòng dược mỹ phẩm đặc trị, chăm sóc da cao cấp như Plazan, Skinclinic (Tây Ban Nha), DDK, French Laboratoire, French Beauty, Derma Production.
Ngoài ra, Công ty TNHH MTV TM XNK Cuộc Sống Tươi Đẹp còn là đơn vị duy nhất nhập khẩu & phân phối độc quyền chỉ nâng cơ, tạo gương mặt trái xoan không phẫu thuật bằng chỉ Ultra V Lift do Gs. Kwon Han Jin phát minh, đồng thời nhận chuyển giao công nghệ cho các Bác Sĩ. Hiện công ty đã mở rộng ra thị trường Việt Nam và còn hướng tới thị trường của nhiều nước khác như Cambodia, Myanmar, USA, Australia.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Ipretty Group định hướng phát triển bền vững nên tất cả các sản phẩm được phân phối đều phải qua các khâu kiểm soát nghiêm ngặt, thử nghiệm lâm sàn với đội ngũ chuyên gia trước khi đưa ra thị trường, nhằm đảm bảo sản phẩm phù hợp với làn da châu Á và cam kết hiệu quả với người tiêu dùng.Đặc biệt, Ipretty Group còn chú trọng đến khâu đào tạo, chuyển giao công nghệ đến các Đối tác, Bác sĩ, Đại lý để có thể áp dụng công nghệ đúng chuẩn mang lại hiệu quả cao cho người thực hiện.
- Trong tương lai, Ipretty Group đặt mục tiêu mở rộng kênh phân phối với 12 chi nhánh và văn phòng đại diện khắp các tỉnh, thành nhằm mục đích đưa cái đẹp đến người tiêu dùng nhanh và chuẩn nhất. Đồng thời, mở rộng ra thị trường Quốc tế, phủ sóng toàn bộ các nước Đông Nam Á như Thái Lan, Myanmar, Campuchia.
- Với sứ mệnh “Mang cái đẹp đến nhiều người hơn”, Ipretty Group luôn khắt khe từ khâu lựa chọn sản phẩm tới khâu chuyển giao công nghệ làm đẹp từ chuyên gia để đảm bảo đối tác Đại lý nhận được sản phẩm và liệu trình làm đẹp khoa học và an toàn