Việc làm Dai - ichi Life Việt Nam - Fund Management

Cập nhật 03/01/2025 00:19
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Dai-ichi Life Fund Managerment Việt Nam
Human Resources Generalist
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 27/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- số 6, ngõ 82 Duy Tân,Hà Nội

Mô tả công việc

Office Admin work:

  • Assist the GM in managing office operations to ensure smooth and efficient functioning.Ensuring the office environment is clean, organized, and conducive to work
  • Providing administrative support to different teams or departments. Assisting with project coordination and logistics
  • Supervise office maintenance including infrastructure, electric equipment, air conditioners, water systems, etc.
  • Be in charge of Asset and Inventory Management
  • Assisting with invoice processing and billing
  • Manage petty cash and properly administer common expenses, purchase requests
  • Be in charge of purchasing, preparing monthly payment list
  • Prepare a yearly budget and manage/maintain the budget of the department.
  • Support AGV members or clients during their stay in Vietnam including accommodation reservation, airport pick-up, tour booking, and any other assistance upon guests’ requests.

HR work:

  • Maintain & always keep up-to-date the Personnel database and employees’ information;
  • Handle document processing for personnel changes in the company upon request (promotion, termination, transfer, salary adjustment, disciplinary measure...);
  • Monitor and manage employee time off requests, including sick leave, vacation
  • Follow up staff performance appraisal; renewal of labor contracts, update of employees’ promotion, transfer, termination and exit interview;
  • Maintain compliance with local labor laws and regulations
  • Monthly registration for new employees and reporting of social health and unemployment insurance (SHUI); Register for dependent relief
  • Coordinate and organize employee training sessions and maintain training records
  • Assist with the development and implementation of HR policies and procedures
  • Assist in organizing internal and external events
  • Assist with recruitment activities, such as posting job ads, scheduling interviews
  • Ad-hoc reporting related to headcount and cost to company as requested.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor degree in human resources, business administration, law or relevant
  • 2+ years experience in Human Resource or administration field.
  • Good negotiation skill
  • Excellent in risk management
  • Well-planning and managing multi-jobs/ projects
  • Excellent communication skills in both English and Vietnamese
  • Excellent Office and MS Office skills
  • Strong attention to detail and accuracy
  • Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information
  • Ability to work independently and prioritize tasks effectively
  • Knowledge of HR policies and procedures

Quyền lợi được hưởng

What could we offer you?

  • Working and growing with a group of diverse talents that is cross-functioning, self-organizing, and empowered to deliver values to our clients.
  • Various in-house training programs: technical training from experts, quarterly seminars, Cloud-services training program, soft skills sharing sessions, etc.
  • Enjoy a professional working environment, where people assess each other honestly, communicate openly and support each other enthusiastically.

Attractive bonuses and compensations:

  • Salary: Competitive salary
  • 13-month salary
  • Performance review once a year, special review in 3-6 months for outliers
  • Health, Unemployment and Social insurances
  • Annual health check-up
  • 12 Vacation days + Extra leave (+2 days for every 5 years of work)
  • Welfare visits

Various indoor and outdoor activities including:

  • Company trip, year-end party, team building gathering
  • Having fun as you work, learn, and play.
Khu vực
Báo cáo

Dai-ichi Life Fund Managerment Việt Nam
Dai - ichi Life Việt Nam - Fund Management Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 11, 149-151 Nguyễn Văn Trỗi, P.11, Q.Phú Nhuận

Công ty TNHH Một Thành viên Quản lý Quỹ Dai-ichi Life Việt Nam ("DFVN") được thành lập và hoạt động từ tháng 02 năm 2014, tiền thân là Phòng Đầu tư Công ty TNHH Bảo hiễm Nhân thọ Dai-ichi Việt Nam, một trong những công ty Bảo hiểm Nhân thọ có vốn nước ngoài đầu tiên được thành lập tại Việt Nam.

Với sứ mệnh được đặt ra, DFVN cùng với các tổ chức thành viên của Tập đoàn Dai-ichi Life mang đến cho các khách hàng Việt Nam các giải pháp tài chính toàn diện bằng cách đưa ra thị trường các sản phẩm quỹ đầu tư và dịch vụ quản lý tài sản chuyên nghiệp, chất lượng, mang lại giá trị bền vững dài hạn và lợi nhuận đầu tư tối ưu. Trên cơ sở đó, DFVN đặt mục tiêu trở thành Công ty Quản lý Quỹ uy tín, được Nhà đầu tư tín nhiệm lựa chọn và được xếp hạng trong số các Công ty có hiệu quả đầu tư tốt nhất tại Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Dai - ichi Life Việt Nam - Fund Management

Bạn làm việc tại Dai - ichi Life Việt Nam - Fund Management? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dai - ichi Life Việt Nam - Fund Management

Dai - ichi Life Việt Nam - Fund Management

Click để đánh giá