Job Description
- Assist with documentation and procedures for the Sales Department as requested.
- Prepare quotations and review contracts.
- Compile and analyze regular sales reports and ad-hoc requests.
- Receive and handle customer feedback and complaints.
- Draft and manage documents and records for the Sales Department.
- Conduct customer surveys.
- Handle payments and advances for the Sales Department.
Requirements
- Minimum of 2 years of experience.
- Graduate from college or higher in fields such as Business Administration, Economics - Finance, Food Technology, etc.
- Ability to work under pressure.
- Experience working in manufacturing or food companies is an advantage.
- Foreign language proficiency: Basic communication, reading comprehension, and writing emails in English.
Benefits
- Company shuttle service to and from Thủ Đức intersection.
- Social insurance benefits as per regulations.
- Birthday gifts as per company policy.
- Company trips/holidays/team-building activities.
- Year-end performance bonuses.
Công ty TNHH Một Thành viên Quản lý Quỹ Dai-ichi Life Việt Nam ("DFVN") được thành lập và hoạt động từ tháng 02 năm 2014, tiền thân là Phòng Đầu tư Công ty TNHH Bảo hiễm Nhân thọ Dai-ichi Việt Nam, một trong những công ty Bảo hiểm Nhân thọ có vốn nước ngoài đầu tiên được thành lập tại Việt Nam.
Với sứ mệnh được đặt ra, DFVN cùng với các tổ chức thành viên của Tập đoàn Dai-ichi Life mang đến cho các khách hàng Việt Nam các giải pháp tài chính toàn diện bằng cách đưa ra thị trường các sản phẩm quỹ đầu tư và dịch vụ quản lý tài sản chuyên nghiệp, chất lượng, mang lại giá trị bền vững dài hạn và lợi nhuận đầu tư tối ưu. Trên cơ sở đó, DFVN đặt mục tiêu trở thành Công ty Quản lý Quỹ uy tín, được Nhà đầu tư tín nhiệm lựa chọn và được xếp hạng trong số các Công ty có hiệu quả đầu tư tốt nhất tại Việt Nam.