Mô tả công việc
Stock & Sales Management:
- To ensure an effective replenishment that complies with company standards & policies
- To be responsible for the stockrooms organization (complying with standards, layout, efficiency)
- Responsible for RFID (Radio Frequency Identification) and its devices (PDA's and iPods, a good 25R), practices and routine and works alongside with the Commercial team.
- Responsible for planning stockroom initiatives to come up with solutions to overcome capacity issues
- To manage delivery productivity in line with Company targets.
- To manage and oversee the complete delivery process across all the sections of Stores.
- To support the management team following the sale preparation plan to achieve targets set.
Team Management:
- To lead and keep a high level of motivation within the department
- To guarantee the adequate induction and follow up on training for new team members
- To assist in the development and retention of an effective team
- To get involved in performance management of sales assistants (I.e. sickness/ absence, lateness, returns to work, etc.,)
Customer Service:
- To ensure the Operation Assistant teams are fully trained
- To participate in performance reviews for subordinates
- Effective, consistent and regular communication with Division Head of Store operations.
- To ensure team schedules are followed up to respect coverage planned.
Health and Safety:
- To ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the back of house
- To be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and Company procedures to overcome them
- To promote work routines and environment to enhance the welfare of the Teams.
- To actively communicate with the General Services team to ensure maintenance issues are reported and incidences reported until sorted
Yêu cầu công việc
- At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands).
- Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
- Strong communication, problem-solving, and team management skills.
- Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
- Be trained in a professional environment.
- Opportunities to develop career path in fashion retail.
- Monthly commission bonus.
- Annual performance bonus.
- Employee Discount.
- Parking Allowance.
- 13th month salary.
- 12 annual leave/year.
- Social insurance.
Thành lập từ năm 2005, Golden Gate Restaurant Group là tập đoàn sở hữu hơn 20 chuỗi nhà hàng đa phong cách tại Việt Nam như bao gồm: Ashima, Kichi Kichi, Sumo Yakiniku, Vuvuzela, Gogi House, Daruma, iSushi, Phố ngon 37, K-Pub, Cowboy Jack's, Hutong, Yu Tang, Manwah,...Hiện tại GGRG đang sở hữu gần 400 nhà hàng tại Hà Nội, Hồ Chí Minh và các tỉnh thành trên cả nước.
Bắt đầu hoạt động kinh doanh dịch vụ ẩm thực từ 2005, hiện tại chúng tôi đã có gần 10.000 đối tác làm việc tại hơn 100 nhà hàng thuộc 20 mô hình tiên phong về dịch vụ ăn uống tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu
Lịch sử thành lập
- Thành lập từ năm 2005, Golden Gate Restaurant Group là tập đoàn sở hữu hơn 20 chuỗi nhà hàng đa phong cách tại Việt Nam
Mission
Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng.
Review Golden Gate Restaurant Group
Nhưng nhìn chung thì vẫn khá là okela, nhà ăn rất ngon, văn phòng sạch đẹp rộng rãi, đồng nghiệp cũng khá là vui vẻ hoà đồng.(rv)
Môi trường ok lắm, Tập đoàn cũng lớn nên khá chuyên nghiệp. Lễ tết hầu hết có quà đem về (Fb)
Văn phòng thì chuyên nghiệp, trả lương đúng hạn. Nhiều hoạt động vui, nhất là phòng Marketing, quy trình công ty rất nhiều nên đôi khi rất áp lực (Fb)