8104
Serving the needs of all families with young children, Carter’s Inc. is the largest North American apparel retailer exclusively for babies and young children, encompassing Carter’s, OshKosh B’gosh, Skip*Hop and Little Planet brands. Meaningful work, constant learning, genuine people, and a community guided by core values that promote inclusion and innovation is in everything we do. There are many reasons to build your career at Carter's.
Candidates with strong experience and skills in Production Planning and Supply Chain Analysis in Apparel industry will fit this position.
Production Operations (Buy & WIP), PO, and Vendor Management
- Work directly with vendors to maintain accurate and timely production operation data in the systems
- Understand the logic and lead times of the Buy & Production and Time & Action (T&A) calendars
- Communicate with vendors and cross-functional teams (US Planning, Sourcing and HK Production Planning) to proactively support execution of manufacturing activities
- Identify potential delivery risks, outline possible root causes, work with vendors on solutions to eliminate or mitigate risks at the earliest stage
- Collaborate with other functional departments (Sourcing/QA/Logistics) to solve production and delivery related issues
- Act as a gatekeeper to ensure vendors’ commitment to all required production planning processes / rules
- Prepare and deliver production risk reporting, conduct analysis on delivery performance and drive for improvement
- Monitor timely shipment booking request and shipment closure utilizing automated reporting for designated vendors
- Participate in system/ reporting enhancement projects to strengthen operational efficiency
- Identify tools or reporting capabilities to further optimize data quality
- At least 4 years of working experience in Apparel manufacturing with advanced knowledge of end to end supply chain processes. Experience in US/Canada market is preferable
- Highly analytical, well organized, and systematic with problem-solving skills
- Willing to challenge status-quo and explore potential improvement opportunities
- Hands on and through risk analysis of production, sensitive to numbers
- Good command of written and spoken English
- Advanced communication skills; capable of providing direction and conveying concepts to vendors
- Advanced skills using Microsoft Office applications (Especially Excel)
Được thành lập vào năm 1996, công ty Honda Việt Nam là công ty liên doanh giữa 3 đơn vị: Công ty Honda Motor (Nhật Bản), Công ty Asian Honda Motor (Thái Lan), Tổng Công ty Máy Động Lực và Máy Nông nghiệp Việt Nam với 2 ngành sản phẩm chính: xe máy và xe ô tô. Sau hơn 20 năm có mặt tại Việt Nam, Honda Việt Nam đã không ngừng phát triển và trở thành một trong những đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất xe gắn máy và ô tô uy tín tại thị trường Việt Nam.
Với hơn 10.000 công nhân viên, Honda Việt Nam tự hào mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng cao, dịch vụ tận tâm và những đóng góp vì một xã hội giao thông lành mạnh. Với khẩu hiệu “Sức mạnh của những Ước mơ”, Honda Việt Nam mong muốn được chia sẻ và cùng mọi người thực hiện ước mơ thông qua việc tạo thêm ra nhiều niềm vui mới cho người dân và xã hội Việt Nam.
Review Honda Việt Nam
Gói gia hạn tốt(GL)
Tuyệt vời như tôi biết(GL)
Nơi làm việc có môi trường làm việc năng động