![HÔTEL du LAC - Công Ty Cổ Phần Thương Mại và Dịch Vụ Du Lịch Vũ Lê HÔTEL du LAC - Công Ty Cổ Phần Thương Mại và Dịch Vụ Du Lịch Vũ Lê](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/logo-1696662556.png)
To make sure that room allocation and rates are in accordance with the request and confirmation.
To maintain good performance of reservation area.
To carefully read the log book and do the necessary follow up as required.
To be fully familiar with Fusion Programs and promotions
To be fully knowledgeable of the Reservation Standard Service Procedure.
Upon confirming any booking, thank the booker by saying" Thank you for your booking to Alba Wellness Valley by Fusion".
Ensure that VIP, Corporate Guest, Loyalty Programs, Frequent Flyer and Return Guest are recognized properly and rooms are allocated as required.
To update the reservations filing such as corporate rates, contract rates and special rates.
To handle the request of special booking arrangement and repeat it to your supervisor.
Be thoroughly knowledgeable of all hotel facilities and Food & Beverage outlets and their time of operation.
To report to work punctually and wear complete and proper uniform.
Following the required Telephone Courtesy.
To keep the Reservation area clean and tidy and references are always ready at all time.
To refer any guest complaint or misunderstanding to your Supervisor or Duty Manager and/or Front Office Manager.
To respect all hotel property and to minimize wastage.
To maintain good working relationship other departments. Travel Agents and Corporate Contacts.
To follow up all guest request and complaint and to establish preventive actions from future recurrence.
Maximize using guest name
To update complete as possible telephone directory in the Smile system.
To be fully knowledgeable of the Telephone Operator Standard Service Procedure.
BENEFITS
Full Insurance as Labor Law.
Full salary during probation.
Free accommodation with meal.
Daily shuttle bus.
8.5 working hours/ day, 5.5 working days/ week.
Other benefits as further discussion (internal policy, birthday, team building,...).
To make sure that room allocation and rates are in accordance with the request and confirmation.
To maintain good performance of reservation area.
To carefully read the log book and do the necessary follow up as required.
To be fully familiar with Fusion Programs and promotions
To be fully knowledgeable of the Reservation Standard Service Procedure.
Upon confirming any booking, thank the booker by saying" Thank you for your booking to Alba Wellness Valley by Fusion".
Ensure that VIP, Corporate Guest, Loyalty Programs, Frequent Flyer and Return Guest are recognized properly and rooms are allocated as required.
To update the reservations filing such as corporate rates, contract rates and special rates.
To handle the request of special booking arrangement and repeat it to your supervisor.
Be thoroughly knowledgeable of all hotel facilities and Food & Beverage outlets and their time of operation.
To report to work punctually and wear complete and proper uniform.
Following the required Telephone Courtesy.
To keep the Reservation area clean and tidy and references are always ready at all time.
To refer any guest complaint or misunderstanding to your Supervisor or Duty Manager and/or Front Office Manager.
To respect all hotel property and to minimize wastage.
To maintain good working relationship other departments. Travel Agents and Corporate Contacts.
To follow up all guest request and complaint and to establish preventive actions from future recurrence.
Maximize using guest name
To update complete as possible telephone directory in the Smile system.
To be fully knowledgeable of the Telephone Operator Standard Service Procedure.
Full Insurance as Labor Law.
Full salary during probation.
Free accommodation with meal.
Daily shuttle bus.
8.5 working hours/ day, 5.5 working days/ week.
Other benefits as further discussion (internal policy, birthday, team building,...).Yêu Cầu Công ViệcChế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
![HÔTEL du LAC - Công Ty Cổ Phần Thương Mại và Dịch Vụ Du Lịch Vũ Lê HÔTEL du LAC - Công Ty Cổ Phần Thương Mại và Dịch Vụ Du Lịch Vũ Lê](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/logo-1696662556.png)
Với ý tưởng tạo nên một vẻ đẹp huyền bí và những nét văn hóa độc đáo của di sản phố cổ Hà Nội, Hôtel du Lac đang trong thời kỳ thai nghén và sẽ là điểm đến lý tưởng để du khách có một kỳ nghỉ thư giãn, thoải mái cùng với dịch vụ đẳng cấp và những lựa chọn ăn uống tuyệt vời ngay tại trung tâm phố cổ Hà Nội. Mục tiêu đem lại sự tận hưởng sang trọng và thoải mái tối đa, chúng tôi sẽ mang đến cho bạn một kỳ nghỉ thật sự đáng nhớ khi trải nghiệm với Hôtel du Lac. Đến với Hôtel du Lac, bạn không chỉ đến nghỉ dưỡng tại một khách sạn, mà bạn đang về “ngôi nhà thứ hai” của chinh mình nhờ sự phục vụ tận tâm của đội ngũ nhân viên nhiệt tình, chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Các bạn, những ai đó đang đọc những lời giới thiệu này sẽ là một phần trong sự thành công của chúng tôi trong việc xây dựng một thương hiệu hoàn toàn nổi bật và khác biệt của du lịch Hà Thành nói riêng và của Việt Nam nói chung.
Những nghề phổ biến tại HÔTEL du LAC
Bạn làm việc tại HÔTEL du LAC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo HÔTEL du LAC](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/logo-1696662556.png)