Mô tả công việc
• Time allocation:
80% Desk/ Office/ Analytics
20% Active in Operation
• Assist with the design and preparation of statistical reports as needed.
• Produce and distribute correspondence as required.
• Assist managers in the preparation of various reports and presentations.
• Answer department phones.
• Talk with and listen to other employees to effectively exchange information. Attend operation
• department briefing.
• Support all co‐workers and treat them with dignity and respect.
• Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and
• department
• Other paperwork tasks following departmental guidance
Yêu cầu công việc
• 9.5 working hours/day
• Fluent English skill
• Commit at least 04 to 06 months
Quyền lợi được hưởng
• Monthly allowance
• Specific training journey
• Certificate upon completion
• Duty meal & Uniform provided by hotel
• Insurance 24/7
• 02 days off/week
• Takecare culture
Marriott International được thành lập vào năm 1993 khi Tổng công ty Marriott tách thành hai công ty, Marriott International và Host Marriott Corporation. Marriott International là tập đoàn kinh doanh và quản lý khách sạn lớn nhất thế giới. Hiện tập đoàn đang sở hữu và quản lý khoảng 7000 khách sạn, hơn 1,1 triệu phòng và đồng thời nắm giữ hơn 30 thương hiệu khác nhau, trong đó đa số thuộc phân khúc sang và siêu sang. Tập đoàn Marriott sở hữu nhiều chuỗi khách sạn tại Việt Nam như JW Marriott, Sheraton, Le Méridien, Renaissance. Tọa lạc ở vị trí đắc địa với lợi thế về du lịch tại nước ta, chuỗi khách sạn Marriott được xem là nhân tố thúc đẩy nền du lịch và cả kinh tế khu vực phát triển trong tương lai.
Review JW Marriott
công ty tốt nhưng lương thấp
Một nơi tốt để làm việc(GL)
Thực tập sinh(GL)