Mô tả công việc
Chef is responsible for overseeing and managing the work of the kitchen staff, deciding which tasks need to be done and share these among the team. Chef would also be involved in some of the preparation and cooking of food.
1. Accomplish restaurant human resource objectives by recruiting, selecting, orienting, training, assigning, scheduling, coaching, counseling, and disciplining employees; communicating job expectations; planning, monitoring, appraising, and reviewing job contributions; planning and reviewing compensation actions; enforcing policies and procedures
2. Assist the Chef to achieve restaurant operational objectives by contributing information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity and quality; resolving problems; completing audits; identifying trends; determining system improvements; implementing change regarding to culinary fields
3. Assist the Chef to plan menus; estimates food costs and profits; adjusts menus
4. Assist the Chef to control costs by reviewing portion control and quantities of preparation; minimizing waste; ensuring high quality of preparation
5. Maintain safe, secure, and healthy environment by establishing, following, and enforcing sanitation standards and procedures; complying with legal regulations; securing revenues; developing and implementing disaster plans; maintaining security and sprinkler systems; maintaining parking lot and walkways
6. Update job knowledge by participating in educational opportunities; read professional publications; maintain personal networks; participate in professional organizations
7. Assist the Chef to enhance department and organization reputation by accepting ownership for accomplishing new and different requests; exploring opportunities to add value to job accomplishments
8. Make sure food is of the right quality and price and is produced on time
9. Assist the Chef to manage stocks of food, ordering food from suppliers and controlling a budget and keeping accurate records
10. Carry out instructions given by the management team.
Quyền lợi được hưởng
- Meal Allowance
- Parking Lot
Yêu cầu công việc
· Open for locals candidates
· At least 2 years as Executive Chef or Executive Sous Chef in 4-5 stars restaurant
· Leadership skill
· English fluently
· Experience in menu set up
· Experience in cost control
· Experience in health and safety rules
· Experience in hygiene rules
Yêu cầu hồ sơ
CV
La Sinfonía Del Rey là khách sạn điểm đến đầu tiên của chúng tôi và là một phần của tập đoàn khách sạn boutique La Sinfonía tại Hà Nội. Nằm ngay trung tâm Phố Cổ và chỉ cách Hồ Hoàn Kiếm vài bước chân, chúng tôi cam kết mang lại trải nghiệm chân thực nhất nhưng không kém phần thoải mái trong thời gian bạn lưu trú tại Hà Nội.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Tại La Sinfonía Del Rey, bạn chắc chắn có thể cảm thấy an toàn, yên bình và thoải mái trong khi vẫn đắm mình trong bầu không khí thần thoại và thơ mộng của thủ đô hàng thế kỷ.