- The job holder supports Agile Tribes and Foundational Intiatives function by facilitating reporting, management accounting, logistics activities to ensure successful implementation of bank-wide initiatives.
- The job holder collaborates with cross-functional teams within Technology Division and other divisions in the bank for operational consistency across bank-wide initiatives in activities relating to finance, procurement and human resources.
- Operations Support and Governance
- Provide logistics support for Head of PCM and the team, CEO workshops, governance meetings and be the contact point for building the Agile working environment for the Technology Division.
- Dedicated to specific tribes to support with procurement proposal preparation and tracking, cost monitoring and reporting.
- Support STEERCO meetings arrangements and preparation of required documentation including language translation.
- Maintain the knowledge base of theTechnology Division as required.
- Support tribe operational activities as required.
- Resource Management
- Assist with resource planning for assigned tribe.
- Participate in onboarding of new team members.
- Organise asset management for assigned tribe.
- Support tracking resources and performance management aligned with interaction model between other divisions and Technology Division.
- At least 3 years of project experience in a leading bank or technology organization
- Strong knowledge and experience of banking product development, performance management, IT project implementation
- Demonstrated experience working in a transformation office to drive a large organization-wide transformation program
- Strong experience in performance tracking and management including operating rhythm of performance reviews.
- Understands Agile principles, practices and Scrum methodologies (will be advantageous)
- Experience working in Agile teams to support digital transformation projects (will be advantageous)
- Bachelor’s degree in Technology, Business, Banking and Finance or relevant discipline
- Project management certification in PMP, PgMP will be advantageous
KOTRA ra đời vào năm 1962 và cho đến nay đã hình thành và phát triển hệ thống các văn phòng ở nước ngoài gồm 94 trung tâm được gọi là KBC (Trung tâm Thương mại Hàn Quốc) tại 69 quốc gia trên thế giới. KOTRA giữ vai trò là người dẫn đường trong hoạt động xúc tiến thương mại và đầu tư của Hàn Quốc và cung cấp các dịch vụ hỗ trợ kinh doanh và đầu tư ở nước ngoài cho các doanh nghiệp Hàn Quốc. KOTRA Hanoi KBC được thành lập vào năm 1996 và từ đó đến nay luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1962
Mission
Luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.
Review Kotra
NICE and a wonderful job I have ever had in my career
A mix of Korean and host country's cultures