Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm Laguna Vietnam
Cập nhật 07/12/2025 11:47Mô tả công việc
1. Design and manage integrated marketing communications policy for Angsana and Banyan Tree Lăng Cô. This includes determining communication objectives, designing the message in accordance to brand guidelines and selecting appropriate channels of communication
2. Develop and manage advertising programs, including managing the advertising budget, selecting the advertising message and evaluating the advertising effectiveness
3. Generate an annual calendar of marketing/advertising activities and Special Events
4. Cultivate key media contacts in Vietnam, regionally and internationally
5. Increase public awareness of Angsana and Banyan Tree Lăng Cô Lăng Cô through quality exposure in various media through advertising, editorial, awards, events and visiting journalist programs
6. To appoint and then manage the relationship between Angsana and Banyan Tree Lăng Cô and any local, regional or international Public Relations Agencies
7. Develop and oversee implementation of media relation goals and strategies, including handling of all media inquiries, press releases, organization of media events and press conferences, as needed. Will also be expected to maintain effective communication with major media representatives, editors and publishers
8. Develop a full range of experiences, events and “stories” in order to solidify the value of the destination and the services and facilities in and around Angsana and Banyan Tree Lăng Cô
9. Develop and update the Angsana and Banyan Tree Lăng Cô Press Kit, issue regular press releases, featured stories
10. Identify opportunities to further expose Angsana and Banyan Tree Lăng Cô to external parties through the creation and/or sponsoring of cultural, art, social, sporting and networking events that are aligned with the overall positioning of Angsana and Banyan Tree Lăng Cô and sound in delivering a strong ROI
11. Develop promotional tools to stimulate customer interest, purchase or investment and increase brand or product awareness. These include
a. Use of Gift Certificates
b. Premium discounts, gifts or merchandise to motivate sales and extend brand awareness
c. Prizes and competitions
d. Free trials
e. Working closely with Banyan Tree lifestyle Services
12. Ensure the accuracy and meticulous review of all marketing collaterals developed
13. Work closely with BTHR corporate marketing team for the creation and delivery of special events
14. Prepare monthly reports on past and future activities and ensure ROI calculations are evaluated for each activity (including media returns)
15. Host special groups and media familiarization trips when appropriate and relevant
16. To develop meaningful and beneficial relationships with Luxury Goods, Airlines, Automobile, Liquor Companies and Distributors etc. in order to co-promote each other’s products and partner for special events and projects
17. Other tasks and responsibilities are assigned by Director of Sales & Marketing and the Management
Quyền lợi được hưởng
• General insurance provided for inpatient medical treatment
• Outpatient medical treatment claims
• Opportunity to attend various professional training courses
• Opportunity for promotion and transfer within the group
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Yêu cầu công việc
- Strong PR expertise, with solid local media relationships and experience managing international agencies.
- A deep understanding of digital marketing, with a data-driven mindset for strategy, execution, and performance.
- An eye for authentic, creative storytelling that resonates and inspires.
- A mindful, empathetic leadership style that empowers and uplifts the team.
Yêu cầu hồ sơ
Like us on Facebook for more job opportunities at Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng Fanpage:
https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Laguna Lăng Cô là dự án phát triển điểm đến nghỉ dưỡng và ngôi nhà thứ hai cao cấp hàng đầu thế giới tại miền Trung Việt Nam của Tập đoàn Banyan Tree, đồng thời là khu nghỉ dưỡng tích hợp đẳng cấp thế giới đầu tiên tại Việt Nam. Cộng đồng rộng 280 ha tọa lạc gần Vịnh Lăng Cô, được bao quanh bởi bãi biển dài 3 km ở vùng Chân Mây nhìn ra Biển Đông, một khu vực nổi tiếng với bờ biển hoang sơ, cảnh quan thiên nhiên và gần các Di sản Thế giới được UNESCO công nhận.
Laguna Lăng Cô là bước đột phá đầu tiên của Banyan Tree tại Việt Nam, mang đậm nét đặc trưng của Laguna Phuket, cộng đồng nghỉ dưỡng tích hợp hàng đầu của công ty ở miền nam Thái Lan. Dự án phát triển bao gồm các khách sạn và spa mang thương hiệu Banyan Tree và Angsana, sân gôn 18 lỗ vô địch do Ngài Nick Faldo thiết kế, các biệt thự và nhà ở tư nhân sẵn sàng để bán, cơ sở hội nghị và vô số hoạt động giải trí cho khách ở mọi lứa tuổi.