Mô tả công việc
- Under quidance of the Chief Engineer ensure s the safe operation and controlled maintenance of all
- Resort plants and its equipment in a condition satisfactory to both our external and internal customers.
- Ensure that all plants, plants rooms, equipments, buildings, work areas, kitchen, laundry and other outlets
- are in good condition and are maintained regularly
- Contribute in solving the day to day operating problem of Engineering Department
- Supervise and inspects accomplishment of Section Shift Leader - Laundry, Kitchen, Mechanic, Plumbing,
- Electrical, Air Conditioning and relevant trades under him
- Order spare parts for equipment, general consumable parts and materials as needed to maintain minimum stock levels
Quyền lợi được hưởng
- 05 working days or 40 hrs per week.
- Social - Health Insurance per labor law.
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty (03 meals per day if stay at staffhouse).
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily
- Telephone allowance (depend on positions)
- On board Travel expense support.
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed properties
- Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
- In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
- ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE.
Yêu cầu công việc
- Graduated from College/University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts
- Office computer literacy
- Good command in English
- Leadership, Management, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill
- Ability to run a team efficiently, knowing how to deal with staffs/ customers professionally, good in guest complaint handling
- Excellent in service mind oriented, Excellent time keeping and organizational skills
- At least 2 years experience in the similar position background/profile will be considered for interview
Yêu cầu hồ sơ
- Contact person / Liên hệ: Phòng nhân tài và văn hóa.
- Please send your resume in English / Vietnamese.
Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.
“Melia Vinpearl” là sự hợp tác giữa tập đoàn khách sạn hàng đầu Tây Ban Nha Meliá Hotels International và thương hiệu du lịch nghỉ dưỡng và giải trí bậc nhất Việt Nam Vinpearl, hướng đến mục tiêu trở thành một trong những thương hiệu khách sạn quốc tế hàng đầu tại Việt Nam.
“Melia Vinpearl” hiện nay có tổng cộng 12 khách sạn và khu nghỉ dưỡng đang hoạt động của Vinpearl trải dài từ Hải Phòng đến Tây Ninh. Việc hợp tác cùng Tập đoàn khách sạn Meliá nằm trong định hướng chiến lược nâng tầm và quốc tế hóa thương hiệu Vinpearl trong lĩnh vực khách sạn - nghỉ dưỡng. Sự kết hợp này hứa hẹn sẽ mang lại trải nghiệm đa dạng cho du khách trong và ngoài nước khi vừa được tận hưởng hệ sinh thái “all in one” (tất cả trong một) độc đáo của Vinpearl với phong cách bản địa, vừa trải nghiệm tiêu chuẩn dịch vụ toàn cầu của thương hiệu khách sạn quốc tế.