Mô tả công việc
- Provide strategic direction and leadership across Front Office, Housekeeping, Spa, and Security departments, ensuring alignment with resort standards and objectives
- Master and optimize operational systems across all supervised departments to maximize efficiency and guest satisfaction
- Ensure optimal staffing levels and productivity based on business demands and seasonal fluctuations
- Champion exceptional guest service standards and lead by example in every customer interaction
- Drive revenue growth across all supervised departments through strategic planning and execution
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- Highly skilled in overall Rooms operations
- Equipped with strong business acumen and proven ability to achieve ambitious business targets
- Proactive and detail-oriented, with a passion for delivering exceptional guest experiences
- Excellent at critical thinking and problem-solving, with proven ability to implement effective solutions
- Skilled at fostering collaboration and maintaining productive relationships across departments
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Mitsubishi Electric Việt Nam được thành lập vào tháng 07 năm 2011 , đây là bước ngoặc đánh dấu sự gắn bó lâu dài với người tiêu dùng Việt Nam đối với thương hiệu đã có lịch sử hơn 90 năm có mặt trên toàn cầu.
- Là công ty độc lập với các công ty Mitsubishi khác, Mitsubishi Electric Việt Nam chuyên kinh doanh và bảo trì sửa chữa các sản phẩm điện lạnh dân dụng: tủ lạnh, quạt điện, quạt thông gió và thiết bị tự động hóa công nghiệp.
“Nhiệm vụ của chúng tôi là cải thiện đời sống của người dân Việt Nam, tạo ra môi trường xanh hơn thông qua các hoạt động kinh doanh và đóng góp cho cộng đồng xã hội”