Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- In charge of Electronics Supermarket Customers - TV products.
- Introduce the best products/services, price options, service features and promotions to meet customer requirements
- Build and develop good relationships with customers, negotiate sales terms with customers
- Implement business and advertising campaigns for the company's existing and new products
- Achieve daily, weekly and monthly business targets
- Manage inventory, money and customer debt
-
Receive PO from Customer and proceed the delivery schedule, make sure it’s on time
-
Make the daily/weekly/monthly sales report
-
Prepare and make document relate to contract/promotion/payment
-
Other tasks by manager assigned.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from university/college majoring in economics, business administration, marketing.
- Have at least 2 year of experience in Sales Admin/Sales Operation/Trade Marketing/ Field Force/ Sales Representative on MT channel (DMX-Pico-VHC-MM)
- Priority is given to candidates with experience in Electronics/Refrigeration/Electrical appliances, interior products,...
- Ability to withstand high pressure.
- Good observation skills, analytical and evaluation skills, and high persuasive ability
- Proficient in office information technology.
- Ready to go on business trips when required.
- Foreign language: basic English or Chinese
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Mitsubishi Electric Việt Nam được thành lập vào tháng 07 năm 2011 , đây là bước ngoặc đánh dấu sự gắn bó lâu dài với người tiêu dùng Việt Nam đối với thương hiệu đã có lịch sử hơn 90 năm có mặt trên toàn cầu.
- Là công ty độc lập với các công ty Mitsubishi khác, Mitsubishi Electric Việt Nam chuyên kinh doanh và bảo trì sửa chữa các sản phẩm điện lạnh dân dụng: tủ lạnh, quạt điện, quạt thông gió và thiết bị tự động hóa công nghiệp.
“Nhiệm vụ của chúng tôi là cải thiện đời sống của người dân Việt Nam, tạo ra môi trường xanh hơn thông qua các hoạt động kinh doanh và đóng góp cho cộng đồng xã hội”