Mô tả công việc
- Taking care of room service
- Events inquiries
- Cake inquiries
- Online platform
- Attendance record
- Coordinates payment
Quyền lợi được hưởng
- Provided with 3-star standard rooms;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
• High school, diploma in Resort Management or equivalent education required.
• Bachelor’s Degree preferred.
• A minimum 1 year experience in the similar role.
• Demonstrated strong PC skills including proficiency in a variety of software packages (i.e. Lotus, Excel, WP, Microsoft Word, PowerPoint, Outlook, e-mail, etc.).
• Demonstrated effective oral and written communication skills for the purpose of conveying information to internal and external customers, or providing information via written reports or correspondence.
• Demonstrated ability to handle multiple assignments and projects accurately and with attention to detail. Demonstrated follow-through and ability to complete multiple ongoing projects on time and within specified budget.
• Demonstrated organizational skills and attention to detail in order to maintain accuracy of reporting data.
• Demonstrated problem-solving skills for the purpose of maintaining the daily flow of office work, answering questions, and resolving issues.
• Statement of honest and no criminal record.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Khách sạn nằm ở vị trí rất thuận tiện - trên con đường Lý Thường Kiệt thuộc quận trung tâm thương mại của Hà Nội. Khách sạn Movenpick mang phong cách kiến trúc của Pháp, tinh tế trong từng gian phòng nghỉ, các nhà hàng và khu giải khát đáp ứng nhu cầu của mọi doanh nhân và khách du lịch. Khách sạn được trang bị đầy đủ các dịch vụ bao gồm có các phòng họp, trung tâm thương vụ và mạng internet không dây trong tất cả các phòng và khu công cộng trong khách sạn. Ngoài ra, khách sạn còn có nơi phục vu nhu cầu thư giãn và giải trí bao gồm có một trung tâm thể chất và thẩm mĩ, phòng ăn tối trang nhã, phòng dùng cigar và cognac, các máy bán hàng tự động.